Emma heeft weer koorts, 39, en heb om elf uur een afspraak bij livit voor controle van haar helmpje. Maar het is ook ruim een uur rijden. Zouden jullie gaan? Aan de ene kant zie ik het niet zitten maar aan de andere kant ze kan in de auto slapen maar het is wel heel koud buiten en mistig en heb ik haar liever in bed als ze koorts heeft. Wat zouden jullie doen? En dan zit ik eigenlijk nog ergens mee.. Sinds ze naar het kdv gaan zijn ze allebei heel veel verkouden en hebben veel vaker koorts. Doe ik er wel goed aan om ze nog te brengen? Ik vind het werken heel fijn en het extra geld is meer dan welkom, we zitten krap, en ze hebben het naar hun zin. Maar nu voor de zoveelste keer koorts en hopelijk niet nog een oorontsteking, 2 gehad vlak na elkaar. Weet niet goed wat ik ermee aan moet..
ik zou de afspraak afbellen..bij mij is de regel..als je ziek bent blijf je thuis lekker op bed bij mama. ik heb er zelf een schtijhekel aan om naar buiten te moeten als ik ziek ben dus als ik mijn kindje dat niet hoef aan te doen dan doe ik dat ook niet. 39 graden is dan ook best wel hoog he. op het kdv worden de kindjes nou eenmaal sneller ziek...in het begin had ik er erg veel moeite mee want maddi was ook erg vaak verkouden en had elke keer wel iets, buikgriep, pokken, 5e ziekte maar goed ik vind het allemaal wel zielig maar niet zo erg. hij wordt er sterk van en bouwt een goede weerstand op. uiteindelijk is het jouw eigen keuze natuurlijk of dat je ze op de creche wilt laten maar ik vind het geen reden om ze thuis te houden. ze hebben het er naar hun zin zeg je en jullie kunnen de centjes nu goed gebruiken dus nee ik zou ze er lekker laten. als ze het er niet leuk zouden hebben dan zou ik er wel over nadenken om ze thuis te houden.
Ik zou zeker niet gaan ! 39 is best hoog, en lekker thuis vinden ze toch het fijnste, eigen omgeving, eigen bedje etc
Ik heb het afgezegd, pas over twee weken weer. Het zij zo. Morgen naar de kinderarts, maar daar ga ik wel heen want dat is 20 minuten rijden en ik wilde het juist over de koorts hebben en de oorontstekingen. Kan ze mooi ook naar de longen luisteren want ze hoest ook veel.
Goed dat je afgebeld hebt. Kan het nog wel met de helm? Zit er nog groeiruimte in? J. Is ook op de lopende band verkouden en heb ook al zitten kijken of we het niet anders kunnen doen met de opvang. Maar mijn vriendin zegt ook dat ze uiteindelijk ijzersterk worden
Ze heeft nog wel ruimte. Anders bel ik ze gewoon op om eerder te komen. Het kan pas over twee weken omdat ik werk of hun niet werken op de dagen dat ik vrij ben.