9 dagen over tijd 2 posietieve ovulaties testen en 1 etos en 1 van de appotheek zwangerschaptest POSIETIEF! 1 foute etos test dus ik denk dat ik echt zwanger ben! vind het wel heel erg eng opeens gaat echt geburen me vriend wil het nog steeds niet helemaal geloven die denkt van ja twee strepen en? waarom staat er niet gewoon zwanger Groetjes!
Gefeliciteerd meisje! Enne...dat er "zwanger" komt te staan, dat kan, met de digitale test!. ( zie mijn fotoalbum als je die niet kent)
hey wolly dankje wel ik heb maandag een afspraak bij de docter weet jij dan waarneer ik dan ongeveer me eerste echo heb?
Gefeliciteerd De clear blue heeft digitale testen die zwanger of niet zwanger aangeven. Helemaal top. Ik vond de streepjes ook erg lastig haha Maar geniet ervan
Gefeliciteerd meid doe idd een digitale test, dan komt er heel mooi "zwanger" staan! ik ben trouwens ook 20 en ja, ook ik vind het héél eng
Gefeliciteerd meid! .. ik ben 14 weken 4 dagen zwanger en ook een jonge mammie ( 21 jaar ) bijna 22 .. ik vind het heerlijk om jong zwanger te zijn ! me moeder die was ook ongeveer deze leeftijd toen ze mijn zus kreeg en daarna mij en vind het heerlijk om zo een jonge mams te hebben ! .. dus het komt helemaal goed met onze jonge mammie xxjes
Ik ben nu bijna 22 weken zwanger van mn eerste, en ook niet echt oud...was in het begin ook veel ongeloof omdat het na 1,5 maand al raak was. Ook eng, maar nadat je de echo hebt gehad, ben je helemaal hoteldebotel van je kleine lammetje in je buik, helemaal super! Gefliciteerd!
GEFELICITEERD! Geniet ervan meid! Mn vriend geloofde t eerst ook bijna niet maar 3 testen verder begon hij t wel te geloven en na de echo werd het voor hem echt echt zeg maar! Dus nog eventjes geduld en dan je echo! Super!
dankje wel allemaal princess21 vind het ook heerlijk om jong mama te worden alleen andere om me heen vinden het raar dat ik nu al zwanger wil worden( ze weten het nog niet dat ik het al ben) maar ik vind zo iets jij bent nog nog zo een jong kind dat ik niet 40 ben als me kind net 10 word. maar hoop zo dat het allemaal goed blijf zitten ben als te dood dat ik een miskraam krijg of dat het allemaal fout gaat ook al is het 1 op de 10 dat je een miskraam krijg maar toch Groetjes