Kben al een week overtijd en dus bijna elke dag een test gedaan (dipstick sensitest). Steeds een vaag streepje, binnen de tijd. Na het opdrogen nog duidelijker te zien. Maar de streepjes werden niet feller. Net manlief een zelfde test laten doen en raad eens, hij heeft ook een streepje, duidelijk binnen de tijd. Dat is nog eens leuk, zijn we samen zwanger ahum Wat een fluttesten!
Inderdaad onbetrouwbare flut dingen! Testte duidelijk positief terwijl, bleek achteraf, ik pas op dag 19 vd cyclus zat...
Jeetje, wat balen zeg..die testen hebben je waarschijnlijk voor de gek gehouden. Ik hoop voor je dat je met een andere test alsnog positief test!
o jeetje dat is ook flink balen zeg ik had hun echt gemaild met de mededeling dat ze eens betrouwbare testen moeten aanschaffen
Whahaha heb je de kranten al gebeld? Er is bekend van een man (vroeger vrouw) die een kind kreeg, maar dit is denk ik wereldnieuws hoor!! Maar even alle gekheid op een stokje. Dit is natuurlijk belachelijk. Je moet idd bij ze aangeven dat je een ZEER ontevreden klant bent en je geld terug wil. En snel je man even naar de weekendapotheek sturen
Ben het geheel met Zina eens, geld terug vragen. We maken er een grapje van maar je hebt wel hoop dat je zwanger bent. Maareh.... je bent wel overtijd... zou een ander merk test zeker proberen hoor!
hey duimelijn, een beetje stiekum zwanger worden he en ons niet eens op de hoogte stellen. foei. ik hoop zo dat het lukt voor jullie. heb je op je mooie eiland wel meerdere testen anders sturen we ze gewoon met spoed naar je toe hoor. geef maar een gil. en inderdaad ff terug gaan het kost al een vermogen die dingen. sterkte meid.
hier ook op dag 20 al een positieve test.. dacht al.. dat kan helemaal niet, heb sensitest gemaild.. zij vonden dat ik iedere dag maar door moest testen of het donkerder werd of niet.. (ja daar heb ik wat aan zeg.. punt 1 kost me dat teveel en punt 2 dat verklaard tohc niet een streep op dag 20??)... heb de foto van de test ook teruggemaild.. wilden ze graag.. nou en wat denk je.. geen reactie he...bah..
@ ichtus haha wat een mop. Iedere dag door testen, en jij maar testen kopen. Lekker is dat, belachelijk. Zo lust ik er nog wel drie! @Gyino; uuuhm we zijn eigenlijk helemaal niet bezig hoor maar een ongelukje zit in een klein hoekje en het zou een mooi kadootje zijn. Ik zal morgen eens even naar de apotheek gaan en een goede test halen! Kijken of de franse beter werken Kga nog wel even naar sensitest mailen. Mn geld hoef ik niet terug, maar ik ga toch aankaarten of ze niet die tekst op hun website aanwillen passen; onze testen hebben geen indrooglijnen zeggen ze. Nou, sorry hoor, maar ze hebben niet alleen indrooglijnen maar geven ook nog eens vals positief. Ik heb nog een stuk of 7 sensitesten liggen, ik ga er morgen eens een met kraanwater doen. Kijken wat dat opleverd. Gewoon voor de gein
@duimelijn, ik heb ze ook gemaild en die "robert"aan de lijn gehad. Hij beweert dat ik een VMK heb gehad ( en het ziekenhuis heeft in mijn bloed helemaaal geen HCG gemeten dus ben niet zwanger geweest..) Ik heb mijn geld terug geeist!!! En heb nog een aantal pkketjes terug gehad...( ik zal als ik jou was gewoon zeggen dat je je geld terug wilt, je zwaar teleurgesteld bent en verdrietig bent geweest)
als je er veel gekocht ebt, zou ik mijn geld wel terugvragen. Want t is dus gewoon zooi. Kijk, t is altijd voor zoveel procent zekerheid, maar als ie zelfs bij je man posi test..... dt zegt dan wel genoeg.
ook ik heb hetzelfde probleeem dagen lang licht positief getest ... ook sensitest gemaild (had 2 zw testen met 3 lijntjes op ) En heb foto gestuurd (robert) en 3 nieuwe zw testen gekregen nu na me menstrautie heb ik nog een test gedaan voor de gein en wat denk je weer een licht streepje ! Ik zou gewoon mailen dat je een heeeeeel groot probleeem heb dat je man zwanger is haha en uiteraard foto erbij sturen kijken wat ze zeggen !? de reactie horen we hier graag natuurlijk
Goed idee dames, Ik ga die robert maar eens mailen, inclusief foto's. Maar dat verhaal van een VMK gaat natuurlijk niet op. Want manlief kan toch echt niet zwanger zijn. We lopen er wel de hele dag om te geinen hoor hihi.
en heb je al reactie gekregen van sensitest ?? ben eigenlijk heel nieuwsgierig wat ze hierop zullen zeggen ??
wat absurd! ik zal bij elke toekomstige test die ik ooit ga doen, hieraan denken en de testen wantrouwen. slecht hoor!
En al wat vernomen? Ik heb na meerdere mailtjes dat ik zo telleurgesteld was en en verdrietig en ik mijn geld terug wou. Hij zei tegen mij: als zoveel vrouwen dit zouden hebben dan zou ik de testen niet verkopen. Kijk maar op mijn site voor de positieve reacties. Maar het mooie daaraan is... je kan van buitenaf nergens een reactie erop plaatsen, dus het kan best zijn dat hij die zelf erop gezet heeft!!
Hey meiden, Nou ik heb nog steeds geen reactie hoor van die robbert. Heb gisteravond nog eens gemailt want ik heb een test met kraanwater gedaan, daar verscheen geen streep op, maar wel een duidelijke indrooglijn. En nee, ik ben echt niet aan het turen geweest want manlief zag hem ook direct. Pffff ondertussen zijn de duivels hier wel gearriveerd dus ik was echt niet zwanger. Manlief heeft nog niks gespot in zn onderbroek dus misschien heeft hij wel een plakbaby
Bij mij reageerde die robbert wel snel ... en ik kreeg toevallig een week na mijn bestelling ofzo een mail met de vraag of ik sensitest wil beoordelen heb ik netjes gedaan maar ik zie het nog niet op hun site staan ! Maar ben benieuwd wat die robbert nu gaat zeggen ... heb je foto's van je testen van je man en de kraan ?? ben nieuwsgierig !