Als het mis gaat (en dat vermoed ik wel) dan trek ik aan de bel en gaat hij net als zijn broer naar het SBO. Ik heb jaren aangemodderd met de oudste, ellenlange wachtlijsten en veel frustraties. Dat gaat me niet nog eens gebeuren! Maar ja, daar maak ik me wel zorgen om, dat wil je gewoon niet voor je kind. Het is afwachten en hopen dat het goed gaat. Maar zo niet, dan ga ik ook niet moeilijk doen en afwachten tot instanties eindelijk tijd hebben. Bij DS1 was ik veel te aardig en vertrouwde ik op hen die kundig zijn, dat probleem heb ik inmiddels niet meer Dus sterkte, zet 'm op!
Hier nog een Ik hou ontzettend veel van me kinderen maar merk aan mijn kindje dat het er echt aan toe is om met andere kinderen te spelen. En merk aan mezelf dat het me heerlijk lijkt om qat meer me time te hebben En ik zal ze ongetwijfeld enorm missen ..
Hier ook nog een paar weekjes voordat de jongste naar school mag en we kijken er allebei naar uit. Hij is er klaar voor en ik ook. De laatste paar maanden is ons lieve ventje echt een kleine draak geworden die constant uitdaging wil (en het anders wel zoekt). Al miet ik zeggen dat ik het denk ik wel erg raar ga vinden om op maandag in mijn eentje te moeten lunchen (continurooster)...
Hier wel 2 doeners en 2 iets minder.en hied is ook niks veilig als ik naar de wc ben.en ook wel eens vermoeiend idd maar dat ik ze naar school kijk nee helemaal niet.ben blij met de energie die er in zit.wij gaan ook veel naar buiten kunnen ze hun energie goed kwijt.en is het thuis wel minder.
Ik zeg helemaal niet dat iemand dan een slechte ouder is.ik geef gewoon mijn meing. Ge lukkig heb ik ook tijd voor mij zelf als de kids thuis zijn.in de avonden en weekenden. Misschien komt het ook wel dat het demlaatste is dat ik haar niet naar school kijk, maar ik clai, haar zeker niet.ze gaat ook gewoon naar de speelzaal.en naar de, peutergym.maar naar school kijken nog niet.
Ik denk dat het voor mijn dochter wel leuk is om nieuwe indrukken te gaan op doen maar vind het wel jammer dat ze dan 5 dagen in de week van huis is. Ik denk niet dat ik het heel lastig vindt om haar te laten gaan mits ze het zelf leek vindt. alleen vind ik het wel lastig dat ze op die school al meteen bij de kleuters heel veel uitstapjes doen. Daar ben ik ze gewoon nog wat klein voor
haha leuk topic, hier moet ik nog wachten tot volgend jaar augustus maar ook ik vind het heerlijk om even me time te hebben. geen ge mama, boodschappen doen met een dwarse peuter etc. scheelt ook wel dat het nog niet super lekker weer is. aan het eind van de winter heb ik het wel gezien met de hele dag puzzelen, boekjes lezen en binnen zitten. laat de zomer maar komen. maar eerlijk? ik denk dat ik de eerste tijd heerlijk vind, gewoon de was doen zonder een uk erbij of boodschappen doen in je eentje, lekker een boek lezen, netflix kijken. maar dan denk ik na een tijdje dat ik me ook wel ga vervelen haha, op naar de fitness school!
Dan kan ik je zeggen: je bent niet zo sympathiek als je je mening geeft. Dat had je hopelijk al begrepen uit de vele reacties die je op je onsympathieke reactie kreeg. Hier is het ook de laatste en we zijn beiden de dagen aan het aftellen. Denk niet dat het daar aan ligt. Mensen verschillen. Moeders ook. Daar hoef je dan niet meteen een of ander onsympathiek oordeel aan te verbinden. Je hebt hopelijk even gevoeld hoe dat is, als een ander jouw stukje in een negatieve context plaatst...
Ik herken er niks van. Mijn zoon zit nu sinds januari op school en hij heeft het super leuk. (De start was even lastig voor hem maar dat was een weekje). Ik mis hem daarintegen wel hoor thuis. Geniet echt vd vakanties,woensdag middag en weekenden. Maar ts je hebt wel een boefje hoor zo te lezen! Kan me voorstellen dat het dat anders is haha