Hoi meiden, Ik wil me bij deze aanmelden op dit forum. Mijn man en ik zijn sinds twee jaar bezig om een kindje te krijgen. Zijn na een jaar doorverwezen naar de gyn, hebben diverse onderzoeken gehad, een 4-tal pogingen van IUI, waarvan er 2 daadwerkelijke waren. We hebben 2 x een eitje gemist, en een, in mijn ogen, redelijk prutswerk van artsen. Toen besloten om twee maanden rust te nemen, en net nu we er weer aan toe zijn om weer naar het ziekenhuis te gaan, heb ik vorige week donderdag 16 November een positieve zwangerschaps test gehad. Gister een gesprek met de gyn gehad, echo gehad. Ik ben echt zwanger! Kan het pas sinds gister echt geloven, nu ik het gezien heb. Ga vanaf volgende week vrijdag meedoen met MVM zodat ik eenieder die nog steeds moeite heeft om zwanger te worden, te helpen. Ik heb al die tijd gedacht dat ik nooit zwanger zou kunnen worden, maar niets is minder waar. Ik wens dit jullie allemaal toe! Gr, Gonnabmom
Wat fijn voor jullie! Wat kan het toch soms raar lopen. Je verwacht dat je zwanger raakt door allerlei technieken van het ziekenhuis en dan gaat het toch nog op de natuurlijke manier. Wat moeten jullie je heerlijk voelen en natuurlijk verbaasd..... Geniet ervan! Veel geluk en van harte gefeliciteerd.