Hoi meiden Ik wou eens vragen ik ben vorige week vrijdag 1 dag ongie geweest wel gewoon normaal maar vanaf maandag verlies ik steeds dan weer slijm en dan weer wat bloed...het is ook niet constant...als ik me kwaad maak of erg inspan opeens word het dan helemaal nat.... Ik ben ook de laatste dagen echt heel erg moe en geregeld misselijk ik heb dan ook voor de zekerheid vandaag een testje gedaan maar negatief...maar wat belangrijker voor me is wie herkent dit? Wie heeft ook enkele dagen na de ongie (of midden in de cyclus) steeds of slijm of weer wat bloedverlies? en staat dit het zwanger worden in de weg of is het een teken dat er misschien iets mis is? Hopenlijk zijn er lotgenootjes want vind het maar raar.... groetjes liselotje
Hoi Liselotje, Mijn vorige cyclus heb ik van dag 20 t/m 24 wel steeds afscheiding met bloed er door heen gehad, ik had mijn eisprong toen nog niet gehad. Ik dacht toen ook dat er iets mis met me was, maar deze maand heb ik weer een normale cyclus en eisprong gehad, ik zou het dus even afwachten als ik jou was. sterkte meid!
Nou Molly ik hoop dat het uiteindelijk net zon resultaat geeft als bij jou Ik heb er gelukkig nu geen last meer van gehad maar ook nog geen eisprong..we zullen zien he... In ieder geval bedankt voor je reactie en nogmaals een hele dikke proficiat... liefs liselotje