hoi hoi Ik zit al een tijdje alle verhalen te lezen op jullie site. Ik heb me vandaag aangemeld, Ben nathalie 22 jaar en na een foute afloop in de laatste week van mijn eerste zwangerschap, ben ik op dit moment superblij om te kunnen vertellen dat ik weer zwanger ben. Was al 3 weken overtijd maar durfde niet zo goed een test te doen omdat ik dacht niet zwanger te zijn. Vandaag toch maar een test gehaald bij de apotheek en blijk harstikke zwanger! Ik vind het ontzettend leuk en toch wel een klein beetje eng ook. Voel me op dit moment nog niet echt zwanger moet nog even doordringen denk ik Groetjes nathalie
Gefeliciteerd! Spannend he?! Zeker als je meegemaakt hebt wat jij hebt meegemaakt. Positief denken, het komt vast goed!
Gefeliciteerd.. Probeer er van te genieten! Je zal nooit vergeten wat er de vorige keer is gebeurt.. Hoop voor je dat nu alles goed mag gaan en dat je over 9 maanden jullie wondertje in de armen mag sluiten! Groetjes Kalush
bedankt voor al jullie reacties, zal er inderdaad zoveel mogelijk van proberen te genieten en ik hoop echt op een goede afloop 6 november 1e echo, hopen dat het hartje klopt. groetjes nathalie