Haai Iedereen, Ik heb vandaag eigenlijk even de schrik van mijn leven gehad. Ik ben bekend met Pcos en afgelopen 3 april na 3jaar second opinion laten maken, veel cystes, ik heb geen eisprong (eigenlijk nooit volgens de gyn), geen bloedingen niks! Ik heb wel afgelopen jaar een keer pijnlijke borsten gehad en 2 dagen erna een ontrekkingsbloeding van 7 dagen. Verder nooit. Nu sinds 2,5 week zere borsten, maagzuur, moe, duizelig, vlagen misselijkheid, dus gister avond getest, streepje. Vriend lief pakt de test en zegt deze is negatief, vanmorgen getest iets donkerder. Huisarts om 8u gegaan en daar ook dik positief. Vanmiddag inwendige echo gehad dit om de kijken naar het termijn. Was nog niks te zien op de echo maar wel dat in me baarmoeder t slijm al flink dik was wat dus tot ontwikkeling leid. Ze heeft een schatting gemaakt dat ik 4 weken in verwachting ben en over 2 weken krijg ik nog een echo en dan gaan we kijken of het er zit. Alleen was nog niet bezig met kids, had aanvraag voor clomid en alles al liggen als we zouden beginnen. Vriend lief weet het allemaal niet. En ik twijfel ook, tis zo plots allemaal
Hoi, kan me voorstellen dat je even schrikt! Helemaal als je er nog niet zo mee bezig was..Ik denk dat alles alles een beetje bezinkt dat je heel blij bent! Ik bedoel pcos hebben en dan toch zelf zwanger worden, hoe fijn is dat!! Niet heel het gezeur met al die hormonen enzo!! Nee hoor meis, helemaal niet raar dat je twijfelt, tenslotte waren jullie in je hoofd nog helemaal niet zo ver! Maar voor nu, toch gefeliciteerd Ik denk dat je straks heel blij bent als je het een beetje beseft..
Dankje wel voor je reactie! Ja het is nog onwerkelijk gewoon... Dus ben benieuwd over 2 weken naar de Echo kijk er nu al naar uit. Het moet allemaal even bezinken en het besef moet er even komen Liefss
Ik had het ook, ik zou bijna starten met clomid wanneer menstruatie was geweest en toen kwam er uit de bloeduitslagen dat ik eisprong had gehad. Vorige week positief getest. Wat super dat je al zo vroeg echo's krijgt. Ik moet nog paar weken wachten, ik durf ook nog niet echt te genieten want voelt onwerkelijk. Gefeliciteerd!!
Gefeliciteerd met dit wondertje!! Twee van mijn vriendinnen zijn nu ook zwanger, beide spontaan terwijl ze ook pcos hebben en beide hun eerste kindje dmv hormonen hebben gekregen!
Ja bij mij was het nooit een eisprong en geen pil hoefde ik en als ik wilde starten mocht ik gelijk het traject in...maar vanwege termijn bepaling mocht ik gelijk vandaag al...over 2 weken weer dus spanning giert door me lijf! Dank jullie wel iig! Het is nog echt niet te beseffen
@ Thammy, ik vind het ook nog heel onwerkelijk. Als ik druk met mijn werk bezig ben vergeet ik soms gewoon dat het zo is. Heb je ook klachten? Hebben jullie het ook al mensen verteld? Ik heb 16 mei de eerste echo, dan is het ook wat echter. Hopelijk een goede echo.
Ik ben duizelig, slappies, onwijze zere borsten, buikkrampen net of ik diarree krijg ofzo.. Mijn ouders, zus en mijn partners beste vriend weet het....het kan natuurlijk nog alle kanten op
Pff Woensdag de 14e is het zover! Echo, ben echt best wel bang zeg maar! Ben zo bang dat er een leegvruchtzakje zit of iets.. Je bent al onzeker door de PCOS en dan opeens zwanger....
Ja spannend thammy!! Ik heb vrijdag de 16e de eerste echo, erg spannend. Hoe is Het met je klachten? Ik heb sinds zondag meer last van ochtendmisselijkheid. Zondag zelfs overgegeven terwijl ik aan het werk was bij client. Kon nog net bij het toilet komen. Ik was alweer misselijk maar had niet gedacht dat het zo hoog zou zitten. Beetje naar maarja schijnt erbij te horen.
Proficiat ! Hier beetje zelfde verhaal alleen dat wij verleden jaar een clomid kuur hebben gedaan, was gelukt, helaas mk, nu wouden we opnieuw beginnen maar gyn vertelde wacht even af want had zo ondertussen om de goed wel 40 dagen een ei.. nu zwanger totaal onverwacht wel gewenst natuurlijk veel succes !
Jaa afgelopen woensdag echo gehad en het hartje klopt! 11 juni weer een echo ben dan 10 weken en hoop dan echt aleen klein mensje te zien... misselijk begint nu steeds meeer te komen