clomid bijwerking?

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door Mvj, 7 sep 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mvj

    Mvj VIP lid

    22 mrt 2007
    8.623
    0
    0
    zuster
    zuid - holland
    Ik zit in de eerste ronde clomid .....
    dag 4

    Maar sinds ik met de clomid begonnen ben heb ik iedere keer het gevoel bij het slikken dat er iets in mijn keel hangt een droge aardappel of zo die ik niet doorgeslikt krijg .....ik word er gek van !

    Is dit een bijwerking die jullie herkennen ?
     
  2. Tinkerbel80

    Tinkerbel80 Niet meer actief

    Nope, ik had geen bijwerkingen. Ik vind ze alleen wel erg smerig. Ze smaken naar paracetamol blegh
     
  3. sjolie

    sjolie Actief lid

    11 dec 2006
    393
    0
    16
    verzorging
    friesland
    hoi sybje

    ik wordt er altijd op de derde dag wat deprie van, maar verder valt het wel mee.
    Oja soms krijg ik wel van die poetsbuien en dat is toch wel handig.

    groetjes sjolie
     
  4. Mvj

    Mvj VIP lid

    22 mrt 2007
    8.623
    0
    0
    zuster
    zuid - holland
    oohh ik word er echt gek van ben in staat om nu nog naar de ha te gaan , maar die is er niet meer ....
    Dr zit naar mijn gevoel een bal of iets in mijn keel ik heb verder geen pijn maar het is een k*t gevoel :cry:
     
  5. Mvj

    Mvj VIP lid

    22 mrt 2007
    8.623
    0
    0
    zuster
    zuid - holland
    haha last van poetsbuien heb ik nog niet gehad (beetje jammer )

    De opvliegers kan ik wel plaatsen ...... ;)
     
  6. sam mv kylian

    sam mv kylian Fanatiek lid

    nope,
    dat is volgens mij geen bijwerking
     
  7. Niet meer actief

    nee , ik had geen last van bijwerkingen.
     
  8. vruchtje24

    vruchtje24 VIP lid

    2 jan 2007
    12.958
    408
    83
    Vrouw
    home sweet home
    Ik heb ook helemaal geen last van bijwerkingen. Rond eisprong alleen hevige buikpijn maar dat is goed teken!

    gr vruchtje
     
  9. jolien

    jolien Fanatiek lid

    23 jan 2007
    1.223
    0
    0
    ik heb alleen opvliegers volgens mij!Loop te zweten,en het volgende moment heb ik het zo in en in koud!

    en idd voor het eerst me ei gevoeld(of eieren haha)

    en sinds twee dagen al ongi pijn!Maar heb niet het gevoel iets in me keel te hebben!Misschien toch ff naar de huisarts om het na te laten kijken meis!
     
  10. Srb

    Srb Fanatiek lid

    22 aug 2007
    1.179
    0
    0
    Hallo, ik zit in mijn derde ronde inmiddels en ik heb ook van de fijne opvliegers. Het is zo raar! Zit je gewoon lekker een beetje te typen of zo, knal je uit elkaar van de hitte. En ik ben ook veel emotioneler dan normaal, maar ik weet niet of dat van de clomid komt eigenlijk.

    Ik heb geen slikproblemen, dat niet.
     
  11. Tinkerbel80

    Tinkerbel80 Niet meer actief

    Ohja ik heb ook opvliegers haha


    Die bal in je keel, heb je al gekeken naar je keelamandelen? Misschien zijn die opgezwollen.
     
  12. Makkie

    Makkie Niet meer actief

    hier ook alleen veel last van opvliegers en wat emotioneler. Geen last met slikken ofzo.... misschien ff je ha bellen? En idd buikpijn, maar dat heb ik eigelijk sinds ik met de pil gestopt ben dagelijks, dus komt niet door de clomid denk ik. Alleen is het met de clomid soms wat heftiger.
     
  13. Mvj

    Mvj VIP lid

    22 mrt 2007
    8.623
    0
    0
    zuster
    zuid - holland
    @ tinkerbell

    Als het goed is heb ik geen amandelen meer ....die zijn gepeld 2 jaar geleden ....

    Als het na het weekend niet over is ga ik effe de ha bellen .
    En tja de anderen bijwerkingen nemen we maar voor lief toch dames ?
    is niet leuk maar heb het er graag voor over ! ;)

    L.sybje
     
  14. mariefrance

    mariefrance Actief lid

    6 jun 2007
    136
    0
    0
    bediende
    waasland
    hoi, ik ben nieuw hier
    heb net eerste kuur van 100mg achter de rug
    heb enkel last gehad van warmteopwellingen :)
    en ja ... ns 2 dagjes heel licht bloedverlies op dag 10 en 11

    hopelijk slaat clomid aan !

    succes aan iedereen :D
     
  15. Mvj

    Mvj VIP lid

    22 mrt 2007
    8.623
    0
    0
    zuster
    zuid - holland
    oooh meiden ik schaam me dood ....
    ik ben dus naar de dokter gegaan omdat mijn keel zo vevelend bleef doen ...
    Hij liep ook niet helemaal lekker door maar nog steeds geen pijn maar ik had zoiets van hup naar de dokter want die schildklier hangt daar ook ergens .....
    Tjee zeg is het gewoon niks bijzonder (ook wel gelukkig ) het heet globus of zo en dan voel je dat er iets hangt maar er hangt niks ....
    Het is een irritatie van het slijmvlies en dat komt door spanningen ...... :oops: , lang leve de spanningen ........
    Nou moet ik dus proberen om niet te gaan slikken ... nou probeer dat maar eens , en ik moet stomen met kamille ....
    maar ik vind dat dan zo erg dat ik voor mijn gevoel voor niks naar de dokter ga , ik ga liever als het dan echt wat is .
    Snappen jullie wat ik bedoel ?

    L.sybje
     
  16. bengel

    bengel Niet meer actief

    hoi sybje w.b. dat globus gevoel, dat komt idd van spanningen, een logopedist kan je helpen met het ontspannen van je keelgebied...dus als je echt last blijft houden, moet je om doorverwijzing vragen...ik ben logopedist en heb zelf ooit logo gehad voor gespannen keel, en daarmee dus ook stem..ben jij goed bij stem? Kraakt ie/is ie hees? doet slikken pijn, probeer je het weg te hoesten? Dat moet je niet doen want dan kom je in vicueuze cirkel, vandaar het advies van de dokter niet te hoesten.
    succes
    bengel
     
  17. Mvj

    Mvj VIP lid

    22 mrt 2007
    8.623
    0
    0
    zuster
    zuid - holland
    @ bengel

    ik ben inderdaad nu hees , ik heb niet geprobeerd het weg te hoesten , ik heb wel geprobeerd om het weg te slikken , ik moet nu met kamille gaan stomen en volgens de ha duurt het zo'n 2 a 3 weken ...

    Ik moet eerlijk bekennen dat wanneer ik heel zenuwachtig ben ik altijd heel erg mijn keel voel ....

    L.sybje
     
  18. bengel

    bengel Niet meer actief

    dat betekent dat spanningen op je keel terecht komen.
    M.b.v goede adem technieken en adem-stemtechnieken kan dit stukken verbeteren, ik heb ong. hetzelfde gehad..
    rook je trouwens? dat zorgt nml voor nivotine op je stembanden, waardoor globus gevoel komt...

    oh ja, en echt niet om te schamen om hiervoor naar de dokter te gaan, veel mensen hebben dit en vinden dit vervelend maar doen hier niks aan..

    laat je me weten als je er iets mee gaat doen?

    Gr bengel (daniella)
     
  19. Mvj

    Mvj VIP lid

    22 mrt 2007
    8.623
    0
    0
    zuster
    zuid - holland
    @bengel
    ik rook niet meer ben nu 5 maanden gestopt , op mijn werkplek word wel veel gerookt .
    IK ga het ptoberen aan te kijken2 weken en stomen met kamille , als het dan niet anders is ga ik om een verwijsbrief vragen .

    En tot die tijd ook heel belangrijk .... ontspannen ...
    ik zal zo even googlen hoe dat moet :) , ik heb daar problemen mee zeg maar .

    Ik laat het je horen !

    L.sybje
     

Deel Deze Pagina