Joepie ik heb een EI!

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door , 28 aug 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Niet meer actief

    Ik denk dat vannacht mijn EI is gesprongen, gister avond wat steekjes in mijn buik en vanmorgen niks meer. Toch al wel een ovu test gedaan en de test streep was al iets lichter van kleur dan gisteren. Ga vanmiddag nog een keer een ovu test doen als ik wat langer niet geplats heb, nu zat er 2,5 uur tussen.

    Heb afgesproken met mijn man dat hij nu echt de katten moet verzorgen en dat ik geen filet american meer zal eten. En dat is heel erg moeilijk maar heb het er graag voor over. Nu maar op de wacht bank en over 2 weken hopelijk bijzonder nieuws.

    Ik blijf een stemmetje in mijn kop houden " niet te vroeg juichen, zal je zien over 2 weken gewoon ongi"
     
  2. Chantje

    Chantje Fanatiek lid

    5 mrt 2007
    1.432
    0
    0
    amersfoort
    SPANNEND!

    Nou, ik ga enorm hard voor je duimen!
     
  3. Niet meer actief

    Dag 20 van de cyclus, de dagen kruipen voorbij . Wachten duurt langgggg. En ik heb al 3 dagen enorme koppijn aan het eind van de middag.
    Geen zin om te koken , mijn man is lekker patat aan het halen.

    Maandag 10 sept naar de gyn voor een gesprek, Hoe verder.
     
  4. Niet meer actief

    Vanmiddag een gesprek met de gyn.
    Vanaf wanneer kan je zien met een inwendige echo of er "iets " zit in de baarmoeder?

    Stiekum hopen we dat het ei bevrucht is. Ik voel me anders, heb boops als meloenen die branderig aanvoelen, steeds pijntjes in mijn buik, veel pukkels op plekken waar ik die nooit heb, ook niet voor mijn nod.
    En misselijk met overgeven in de ochtend en met valgen de dag door maar niet iedere dag. Heb ut zuur en heel gauw moe dat ik even moet gaan zitten na inspanning. Ik weet dat je lichaam je voor de gek kan houden. Maar stilletjes hoop je erop...
     
  5. bengel

    bengel Niet meer actief

    toevallig weerti k het antwoord op je vraag;
    als ei bevrucht is , dan zie je een zwart rondje op je BMslijmlvies...maar pas op..........kan ook gewoon een bloedvat zijn..ik weet er alles van...jammer geoeg was het bij mij een bloedvat en geen bevrucht eitje...
     

Deel Deze Pagina