ik zou ook niet gaan als het een zuipfeest is. Daar ben ik echt te oud voor Met mijn vriendinnen en leuke avond en een paar wijntjes vind ik wel normaal. Er zijn er altijd die nog moeten rijden en die drinken maar 1 of niets. Als mijn vriendin veel op zou hebben dan wil ik niet dat ze gaat rijden! Dus zoals de mensen die een halve fles ophebben en dan gaan rijden, dat vind ik echt erg onverantwoord. Mijn vader is zijn beste vriend verloren. Hij vroeg om een biertje toen hij bij mijn ouders op bezoek was, en mijn ouders hebben gezegd: Nee want je gaat nog rijden. Vervolgens reed hij zich dood. Maar dat zuipen en vreten waar het over gaat met die Stef en Rene van het filmpje brrr. Ik heb het hele filmpje uitgekeken
Ik zou niet gaan en eerlijk zeggen tegen je collega waarom niet. Diegene begrijpt het echt wel en zo niet, dan is het zijn/haar tekortkoming. Ik ben ook heel erg tegen rijden met teveel alcohol op. Aan het begin van de avond 1 drankje en meer gaat er niet in bij mij, hoe lekker ik sommige alcoholische dranken ook vind. Ik heb zelfs een keer autosleutels van iemand afgepakt omdat die met drank op achter het stuur wilde stappen. Wat betreft het trauma dat je van de aanranding hebt overgehouden, kan ik je aanraden een zelfverdedigingscursus te doen. Dat scheelt al heel veel en je weet precies hoe je moet handelen.
Ik zou het gewoon afzeggen als ik jou was. Ik zou er zelf niet zo'n probleem mee hebben, maar ik snap helemaal dat het voor jou anders ligt (en je bent zeker geen aansteller, wat heftig van je zusje trouwens).
Ik hou van zuip feestjes Maarja, ik hou dan ook van drinken haha. Ik zou er gewoon heen gaan en weggaan als je het niet meer trekt. Dan ben je toch geweest (en uit je comfort zone gestapt!) maar gewoon weg als het niet meer leuk is. En misschien valt het wel reuze mee en heb je de avond van je leven.
Whaha dit ja! Al drink ik nooit veel, maar dronk toch wel geregeld. Uiteraard niet met drank op (gewoon 1 drankje) achter het stuur. En een 'zuipfeest' waar mensen vervelend worden, ben ik al wel snel klaar mee
Wij hebben binnenkort thuis een zuipfeest Mijn vriend lust hem ook graag en zijn verjaardag is een soort traditie onder zijn vrienden dat er flink gedronken wordt, stamt nog uit zijn tienerjaren (hij wordt 31) Nu zijn we vorig jaar verhuisd en onze buren verheugen zich al helemaal op het feest. Vorige maand deed mijn vriend bij hen op de verjaardag ook het licht uit haha. Dus nog meer drinkgrage mensen over de vloer. Ik lust best een wijntje of biertje, maar nooit meer dan 3 op een avond. Ben zelf nog nooit echt dronken geweest. Onze zoon hebben we uit logeren die avond. Maar ik ben zelf geenszins van plan om mee te zuipen. Als ik het gezien heb ga ik naar boven, slaap wel op zolder ivm geluid. Ik weet dat mijn vriend dit gezellig vindt en ik gun het hem voor zijn verjaardag ook best, en even goed snapt hij dat het niet mijn feeststijl is. Die avond even op mijn kiezen bijten dus
Gezien je leeftijd zou ik het helemaal niet raar vinden als je vriendelijk zou bedanken. Ik hield vroeger best van een zuipfeestje hier en daar, maar ben (als eind dertiger) die leeftijd nu wel voorbij. Bij ons op werk geven de twintigers ook regelmatig zulke feestjes. Snap ik helemaal, deed ik vroeger ook . Iedereen wordt dan wel uitgenodigd, maar de meeste dertigers, veertigers en ouder komen uiteindelijk niet en daar doet niemand moeilijk over. Soms geeft iemand een dinerfeestje of iets dergelijks en dan zijn er wel meer mensen vand de partij.
Same! En als ik rijd natuurlijk niet. Dus dan blijf ik zolang het leuk is. Weggaan kan altijd en je bent niet verplicht te zuipen..
Ik vind het zo raar dat je dan zelf ook perse dronken zou moeten worden.. Ik kan mijzelf echt goed vermaken zonder dronken te worden en zelfs zonder te drinken en als iemand dat niet kan waarderen dan zijn het niet waardig genoege mensen om in mijn vrienden kring te zitten en dan hoef ik daar verder niks mee.. Collega's of niet.. Maar als hun daar zin in hebben, veel succes!
Ik zou niet gaan. Ik kon vroeger ook goed zuipen, maar dat doe ik al jaren niet meer. Niet omdat ik er tegen ben, maar ik heb de behoefte niet meer. Helaas ben ik er ook achter gekomen, dat dit soort feestjes echt saai kunnen zijn als je als een van de weinige niet dronken bent... Het is nog niet zo, dat ik me erger aan de zatte mensen, maar je kunt geen fatsoenlijk gesprek meer aanknopen en je bent zelf niet zat genoeg om mee te doen aan de rare fratsen...
Ik ben dol op ZuipFeestjes! En mijn 50 jarige man gelukkig ook. Maar er komen ook mensen die minder van het zuipen zijn, die gaan vaak eerder weg. Of slaan over en komen een andere keer. allemaal prima
Ik heb niet alle reacties gelezen, maar ik zou vroeg gaan. Dan heb je wat quality time met een klein clubje voordat ze dronken zijn. En dan verzin je gewoon een reden waarom je op tijd weg moet
Ik ook! En dat terwijl ik bijna nooit drink haha. Ik heb ook ander soort feestjes. Zolang het leuk en gezellig is prima is dat het niet ben ik zo weg.
Vroegahh fiets ik ook lallend en slingerend naar huis na een feestje of stapavond. Maar om nu een feest te hebben uitsluitend om te zuipen, heb ik geen zin meer in. Een dronken veertiger ziet er toch wat triester uit dan een aangeschoten meid van twintig die aan het lachen, gieren en brullen is met haar vriendinnen. Ik zou ook op de aanvangstijd arriveren en na anderhalfuur of twee uur de gastvrouw of gastheer gedag zeggen.
hou er ook niet van hoor, sowieso vind ik alles wat met sociale dingen te maken heeft mja... niet zo makkelijk zeg maar en anders gewoon nuchter genoeg blijven om te beoordelen of het ook echt leuk is. kan er ook wel de humor van in zien. was laatst voor het eerst stappen en dat was hartstikke leuk.waren ook genoeg strontlazerus... heb me gewoon suf gelachen.