Whahaha! Heel herkenbaar! Zag laatst een filmpje van 1 van mijn beste vriendinnen op zo een avond. It just wasnt the same XD
Hahaha, lol. Nog een voordeel; destijds werd het ook niet gefilmd. Blij dat ik in een mobielloze omgeving heb kunnen feestvieren.
Oh echt ja. Lang leve onze mobiel met camera vrije jeugd. Alhoewel, misschien had ik mij dan wat meer ingehouden
Ok.. hoe het afgelopen is.. Donderdag vroeg een collega/vriendin of ik met haar mee wilde rijden, twijfelde een beetje maar ze was zo enthousiast. Dus wij daar gisteren naar toe, zag ik de tafel met opa's, oma's enz.. toen had ik al zoiets van, dit komt wel goed 😜 Het was hardstikke gezellig! De jongeren zaten vooral in het keet/rook gedeelte en wij zaten met de collega's in het zaaltje er naast. Heb zelfs nog 3 wijntjes op.. Vandaag ben ik dan echt knock-out.. ter verduidelijking, ik krijg binnenkort de laatste uitslagen, maar dat er autisme uitkomt is zeer hoogstwaarschijnlijk. Ik ben echt blij met jullie reacties, ik ben ook blij dat ik gegaan ben. Vroeger was ik nooit gegaan en rende ik echt weg voor zulke dingen (gewoon bang dus) nu wil ik leren omgaan met wat ik heb, mezelf uitdagen.. Thanks ladies!
Heb niet eerder gereageerd maar WAAAAUW wat super goed dat je toch bent gegaan!!!! Deze kun je in je zak steken! Het zullen kleine stapjes zijn, maar ervaringen als deze gaan je daar zeker mee helpen. Dat je nu k.o. bent is logisch, maar gaande de tijd leer je jezelf daarin kennen, en zul je ook een balans kunnen vinden. Ik vind het echt super stoer van je!
Super dat je je gegaan bent! En nog leuker dat het een geslaagde avond was! Heel wat anders dan je je had voorgesteld? Hier ook autisme trouwens, (oude) syndroom van asperger. Maar ik weet het al sinds kind. Knap dat je hier nu nog mee moet leren dealen!
Ik snap je volkomen, ik hou er ook niet van. Ik zou dan ook niet gaan en me afmelden. EDIT: Oeps, niet goed gelezen, lees dat je wel gegaan bent.
Belachelijk. En het ergste vind ik nog dat het meestal de andere partij is die er het belabberdst van af komt, de beschonken figuren zelf zijn meestal zo ver heen dat ze zich niet schrap zetten op het moment van een botsing en er daardoor vaak nog redelijk goed vanaf komen.