hoi hoi,.. Ik ben echt een held wat betreft pillen slikken ik heb de moeite met de allerkleinste pillen,.,.jaja zelfs de pil! Nu heb ik zwangerschapsvitamine van kruitvat bijt het wel kapot maar het is zo ontzettend smerig,..heb nu kauwvitamines van davitamon Weet iemand toevallig of er ook een soort van drankje is ofzo,. of kauwbaar tabletje voor zwangere vrouwen. aangezien ik ook wel een zwak heb voor ongezond eten
Shanice Bij de "gewone"bruistabletten van supradyn staat op dat deze ook geschikt zijn voor zwangere..... Let op.. wel alleen bij de "normale" bij de energy staat dat ze alleen in overleg met de arts gebruikt mogen worden tijdens zwangerschap...... Misschien is dat een optie? Speciale zwangerschapsvitamines in kauw of vloeibare vorm, ken ik niet..... misschien eens bij een goede apotheek/drogist informeren....
hoi hoi dank je wel voor je reactie zal er eens naar kijken. Nu gebruik ik de kauwtabletten van davitamon maar daar zit lang niet genoeg in neem ik aan en die tabletten van de kruitvat smaken zooooooooo vies bleh!
Je kunt eens Floradix van Salus proberen. (Kun je ook googelen als je zin hebt) Verschillende soorten zijn erin, en best lekker. Er is er ook 1 met extra ijzer speciaal voor zwangeren, geloof ik.
Floradix met ijzer heb ik. Ik heb geen problemen met die pilletjes slikken en ik heb Floradix nu voor erbij om mn ijzer omhoog te houden Ik vind het ontzettend smerig maar tis 1 slokje en tis weg dus je merkt er niet veel van. Onthoud wle dat alleen vitamines slikken niet genoeg is he, wel ook gewoon gezond eten... Zo ziet de Floradix eruit