Hallo allemaal, Het is allemaal wonderbaarlijk snel verlopen! Ik ben zwanger geraakt gelijk na het stoppen met de pil. Weet niet hoelang ik zwanger ben, want heb op dag 34 van mijn cyclus een test gedaan en deze was negatief! Vanmorgen positief getest! Ga ik vanavond en morgenochtend misschien nog wel even herhalen! Maandag naar de dokter...
gefeliciteerd ben lichtelijk jaloers hoor zo snel geniet ervan meid en ben idd benieuwd hoever je bent
Ik heb precies hetzelfde, ook direct na de pil en dan kun je inderdaad alle kanten op. Je kunt het een beetje zien aan hoe je cyclus normaal gesproken was. Waren ze erg lang of normaal. En vaak geeft het tijdstip waarop de test positief is ook wel wat aan. Bij mij was dat inderdaad het uitgangspunt.
BABE: Die laatste zin snap ik niet helemaal? :: En vaak geeft het tijdstip waarop de test positief is ook wel wat aan. Ik had voor de pil een regelmatige cyclus, maarja op dag 34 was de test nog negatief... JACKIE: Dat kan ik me heel goed voorstellen! Kop op jou tijd komt ook!