Van harte gefeliciteerd!!! Ik herken het wel.. Heb zelfs een verjaardag gehad waarbij de meesten het waren vergeten, zelfs manlief en beste vriendin! Ja, tuurlijk, argumenten genoeg om het te kunnen vergeten, maar wat voel je je dan K*T! Ik vier het sporadisch en zelfs nu mijn aankomende verjaardag waarbij ik 30 wordt, sla ik over... Ik heb vrij genomen op mijn werk en ben alleen. Ik ga denk ik maar iets heel leuks doen met mezelf!
GEFELICITEEEEEEEEERD!!! Fijne dag vandaag! Ook ik ken het, maar zodra er een feestje word geviert met eten/drank e.d. staan ze wel op de stoep.. Laat maar dan, vier het eigenlijk ook nooit echt, alleen met wa familie.
Nouja zeg! Ik zou dan gewoon zeggen prima zet maar vast voor komend jaar november in de agenda dat je alvast een kadootje koopt voor me. Het gaat me echt niet om het kado, maar je kunt toch gewoon een paar euro opzij leggen? dit is wel heel makkelijk. of gewoon zeggen prima joh, erg dat je blijkbaar zo krap zit, zullen we afsreken dat wij elkaar nooit cadeaus geven dan hoef je je er ook niet druk om te maken?
lieve meid ten eerst onwijs gefeliciteerd met je verjaardag ja ik ken het helaas hier denken ze er ook niet altijd aan moet altijd zelf bellen bv kom je gezellig even op de koffie voor mijn verjaardag mmmm ik vind wel dat je als vriendin of als familielid of kennis de moeite kan nemen om iemand een kaartje te sturen of om even te bellen zeer kleine moeite
Allereerst natuurlijk gefeliciteerd! Over kaartjes: Ik merk dat men dat tegenwoordig bijna niet meer doet. Helemaal niet als je een feestje geeft, want dan krijg je je kaartje zo met je cadeau. Dat is bij ons althans. Alleen als iemand ver weg woont (en dan nog niet altijd, trouwens). Het niet krijgen van een kaartje wil niet zeggen dat niemand aan je denkt. Persoonlijk zijn er geloof ik maar 2 vriendinnen die ik wel eens bel op hun verjaardag. Ik ben sowieso erg slecht in het onthouden van verjaardagen. Bij beide denk ik er meestal een week van tevoren aan: Oja, niet vergeten: Maandag is .... jarig. En ook de dag ervoor denk ik er aan, maar dan vergeet ik het de dag zelf vaak. Waarom? Even lullig gezegd: Omdat mijn leven niet om hen draait. Ik ben die dag dan waarschijnlijk met 1001 andere dingen bezit. Maar ja, dat ben ik dan. Maar nu heb ik het over vrienden en kennissen. Wat ouders betreft... Mijn ouders bellen altijd of komen langs (4 km). Mijn schoonouders... ik geloof dat die ook bellen... Mijn schoonouders sturen trouwens ook nooit kerstkaartjes. Ten minste, niet naar ons. In de zes jaar dat wij bij elkaar zijn heb ik nog geen enkel kerstkaartje van ze gehad. Ik stuur steevast wel een kaartje naar hen. Maar da's wat anders... Vroeger stuurde ik via Hyves ook aan iedereen een krabbel om ze te feliciteren, maar dat doe ik ook niet meer. Vaak is het zo nietszeggend en is het bij mensen die je alleen maar krabbelt voor zoiets en verder geen contact hebt. Ik vond niet dat het toegevoegde waarde had. Anyway, dit is mijn visie op het hele gebeuren. Misschien voel je je minder sip als je dit gelezen hebt, omdat je nu begrijpt dat het niet aan jou ligt of zo Amen
Gewoon terugdoen. Maakt niet uit wanneer ze jarig zijn. In maart/april? Dan is de carnaval duurder uitgevallen. In juli/augustus? Dan de vakantie. Of anders heb je net een nieuwe fiets/tv/koelkast/wasmachine/fotolijstje/nachtkastje/verzin het maar gekocht of heb je net getankt. En als je het ze echt in wil wrijven: Sorry maar kon geen kadootje kopen want tja die boodschappen zijn zo duur tegenwoordig!
Lieverd, toen je dit schreef was je verjaardag pas 25 minuten oud.. Dus er is nog hoop, geef het een kans.. Ok kaartjes kunnen niet op zondag maar die komen misschien morgen, maar e-cards kunnen nog komen! En zo niet, dan niet, toch? Laat dat jouw dag niet verpesten. Ik herken het wel, en ik heb al geleerd om me daar niet down over te voelen. Mensen zijn toch vooral met zichzelf bezig in deze maatschappij, en dat ben ik zelf ook hoor! In ieder geval GEFELICITEERD! En maak er wat van
Van harte gefeliciteerd met je verjaardag!! Hier hetzelfde, helaas... Maar, één troost, je raakt eraan gewend Ik heb meteen even de adres-en geboortedatumlijst erbij gepakt en zag dat een lief collegaatje van me morgen jarig is, dus dit topic heeft mij wel geholpen om haar verjaardag in elk geval niet te vergeten
Gefeliciteerd met je verjaardag! Denk aan degene die wel aan je gedacht hebben vandaag en misschkien komen er morgen wel wat kaarten via de post. Maak er een mooie dag van.
zo herkenbaar.. op moment dat ik stopte met vieren.. hoor ik niets meer op verjaardagen behalve dan van mijn ouders.. geen belletjes, geen kaartjes.. niets speciaal voor jou lang zal ze levennnnnnnnnnnn hieperdepiep hoeraaaaaaaaaaaaaaaa
Gefeliciteerd met je verjaardag En verder is het best herkenbaar! BIj mij komt er verder nooit iets van familie ofzo langs! Of ze "vergeten" mij.... Vroeger was dat ook al bij mijn zus en broertje kwamen ze wel maar op de een of andere manier vergaten ze mij dan vaak :O Ik zit er nu niet meer zo mee en heb zoiets van: dan maar lekker met mijn eigen gezinnetje! Overigens denken mijn ouders en broertje en zus er wel aan en de ouders van mijn vriend ook... (al waren die dit jaar een dag te laat haha)
@Luckybird en LadyXochi...Ik snap jullie reactie maar ben zelf niet iemand die aankomt met lege handen.AL is het maar een dingetje van 2 euro.Nu is het zo dat de laatste 3 jaar ik het samen vier met de kleine meid dus volgens mij kunnen ze het niet meer vergeten hihihi.Ik stuur de kaarten voor de verjaardag tegenwoordig al tegelijk met de kerstkaarten zodat ze "weten"dat dat er ook aan zit te komen. Nou heb ik wel gezegt dat aankomende januari de laatste keer is dat ik het vier(30 mooi getal om te stoppen) omdat het echt de dag van de kleine meid moet worden dus hoop stiekem dat ze aan me denken Al sta ik er niet raar van te kijken als het niet zo is. Moederdagen enzo heb ik wel geleerd over te slaan ook mede door vergeten te worden(ex) en omdat de mensen mij ook wel vergeten met verjaardagen.Dus ouders hebben pech omdat ik dat bij hun ook heb zeg maar. Klinkt kinderachtig maar op een gegeven moment ben je er wel klaar mee.
Gefeliciteerd met je verjaardag!!! Ook ik ken het, maar gelukkig denken mijn vriend, ouders, souders en beste dinnetje wel aan me. Hopelijk hebben wij de dames van zp je toch een beetje een jarig gevoel gegeven.
Lang zal ze leven, lang zal ze leven, lang zal ze leven in de gloria, in de gloria, in de glooooooooooooriaaaaaaaaaaaa! Hieper de piep: HOERA! Hieper de piep: HOERA! Hieper de piep: HOERA! Hieper de piep: HOERA! Hieperdepieperdepiep.................... HOERA!!!!!!!!!!!!!!!!!
Nog gefelicteerd met je verjaardag meid. Ik snap als je er niet aan doet dat mensen niet langs komen,maar mijn vriendin doet er ook niet aan maar we sturen elkaar altijd dan even een smsje of we bellen elkaar even. En inderdaad als je wel naar mensen gaat en ze komen niet terug dan ga ik ook niet meer,ben natuurlijk geen gekske,en ja als ze niets hebben dan hoeven ze oko niets te geven,ik heb een vriendin die heeft gewoon niet veel,maar ze laat haar kleine dan wat leuks maken en daar ben ik kei blij mee maar meid wij staan hier even hard te zingen voor jou,dus hopelijk maakt dat wat goed