Weet niet of je hyves hebt? Daar zou ik het iedergeval in je www zetten. Niemand die dan kan zeggen dat ze het niet wisten. fijne dag iedergeval. Ga een lekker groot stuk taart eten of een heerlijk grote coupe ijs bij de ijssalon. Gewoon jezelf een beetje kietelen als niemand anders dat doet
Ik wil je ook feliciteren!!!!!! Ik zie dat er al 5 pagina's voor je zijn, dus hopelijk word je toch een beetje blij! Fijne verjaardag, vandaag mag je lekker ongegeneerd taart eten en andere lekkere dingen!!!
vind ik ook hoor, een kaartje kan je toch wel sturen of een belletje ook al vier je het niet? Vier je het trouwens niet omdat je er gewoon geen behoefte aan hebt of omdat niemand aan je denkt? Van mij in iedergeval gefeliciteerd!
Bekijk bijlage 86418 Hieper de piep.....HOERAAA!!! *** Gefeliciteerd meid met je verjaardag *** Hopelijk heb je alsnog een leuke verjaardag vandaag!!! Have fun today.... Liefs Duivinnetje
Ook vanuit hier een felicitatie: Hieperdepiep.... hoeraaaaaaaaaaaaa!! En nog vele gezonde en gelukkige jaren toegewenst
joepie!! GEFELICITEERD!!!! afgelopen dec. heeft ook niemand aan mijn verjaardag gedacht.. Twee dagen er voor ben ik dan wel bevallen van L. maar behalve mijn ouders, schoonmoeder en zussen heeft niemand me gefeliciteerd.. En dat steekt best hoop dat je ondanks alles toch een fijne dag hebt
Voor Mencintai, hopelijk maak ik je hier blij mee: Er is er één jarig, hoera, hoera, Dat kun je wel zien: dat is zij. Dat vinden wij allen zo prettig ja, ja, En daarom zingen wij blij. Zij leve lang hoera, hoera. Zij leve lang hoera, hoera. Zij leve lang hoera, hoera. Zij leve lang hoera, hoera. Lang zal ze leven, Lang zal ze leven, Lang zal ze leven in de gloria, In de gloria, in de gloria! Hieperderpiep, hoera! Hieperderpiep, hoera! Hieperderpiep, hoera! Twee violen en een trommel en een fluit, Want Mencintai die is jarig en de vlaggen hangen uit. Ei, ei, ei, en we zijn zo blij, Want Mencintai die is jarig en dat feest vieren wij! Ei, ei, ei en we zijn zo blij Want Mencintai die is jarig en dat vieren wij ! Happy birthday to you Happy birthday to you Happy birthday, happy birthday Happy birthday to you ! Hopelijk heb je inmiddels wat gehoord van wat meer mensen. Er is nu in elk geval voor je gezongen.
Hiep hiep HOERAAAA!!! Hopelijk ben je alweer wat opgevrolijkt. Maar ik kan me heel goed in je verplaatsen hoor!!! Ik ben van mezelf ook heel attent, maar elke keer er niks voor terug krijgen is heel vervelend!!!
Van harte gefeliciteerd met je verjaardag. Volgens mij ben je nog nooit zoveel gefeliciteerd of wel? Ik had het vorige week met mijn verjaardag en hier op het forum. Het gedeelte waar ik schrijf houden we de verjaardagen goed bij, zelfs van degenen die amper schrijven en mij zijn ze gewoon vergeten.
Waarschijnlijk je 1e verjaardag dat je zo vaak/veel bent gefeliciteerd! Van harte gefeliciteerd en ik neem er 1 op jou vanavond!!
Wel gefeliciiiiiiiiiteeeeeeeeeeeeeeerd, wel gefeliciteeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeerd, welgefeli, welgefeli, welgefeli-citeeeeerd!!! En uiteraard nog heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel veel jaren erbij! Dikke knuffel voor jou! Hopelijk ontmoet je snel vrienden die jou verdienen!!!
ALLEREERST VAN HARTE GEFELICITEERD Tja ik vier het al jaren niet meer eigenlijk,ben in dec.jarig dus iedereen druk in de weer voor Kerst enzo. Kreeg in het verleden ook vaak te horen van mensen dat ze niet 'konden' komen,omdat het al zo'n dure maand was...maar een kaartje of een telefoontje ho maar. Nu is er Hyves natuurlijk en dan kunnen ze wel krabbelen daar krijg je een lijstje op die startpagina te zien met die en die is jarig(als ze het ingevuld hebben)