Lieve meiden.. ik ben zwanger!!! CB heeft het me vanmorgen laten zien.. 1-2 weken zwanger. Dit zou mijn langste cyclus moeten zijn, 40 dagen! Ik heb namelijk mijn ei a.s. zondag 2 weken geleden gehad.. maar nu heb ik gisteren wat licht en donkerbruin verloren.. en iets rozigs.. Vandaag heb ben ik twee keer naar het toilet geweest en zag dat het nu donker cremig was.. ik hoop zo dat het stopt en ik durf nu niet eens meer te kijken..of mezelf te bewegen!! Dat klinkt wel grappig.. maar ik durf het niet meer..pff.. nooit gedacht dat ik hier zo zou zitten.. zwanger en zooo bang...
Proficiat!! Super toch! Begrijp dat je bang bent, maar 'n beetje bloedverlies wilt niks zeggen. Echt niet. Gewoon effe lekker van genieten.
Gefeliciteerd! Ik ben ook best een beetje bang hoor. Heb ook wat bruin verlies, maar heb al veel gelezen dat dat oud bloed kan zijn waar je je geen zorgen om moet maken. Ik probeer er ook van te genieten! Sterkte en geniet een beetje
Gefeliciteerd meid en net zoals ze hier zeggen bloedverlies hoeft niets te betekenen. Kan van het innestellen zijn of een gevoelige baarmoedermond. Heb het zelf ook gehad in de 6e, 8e en 9e week en mijn ventje doet het nog steeds goed.
Thanks meiden! Ik begin steeds meer en meer aan het idee te wennen. Al voel ik nog niet zo heel veel. Het enige wat enorm opvalt is dat je borsten pijn doen! Lekker gevoel zeg.. whaha!! Maar ik durf er nu van te genieten. Eerste echo is gepland en intake bij de vlos ook.. joehoe!!!! :-D