zat net ffies op de h&msite te kijken, wat hebben ze weer leuke (baby) dingen! zoals een heel leuke bruin/wit gestreept gebreid vest met teigetje
ik vrees dat het weer flink inslaan word is zo moeilijk om te kiezen! en in de winkels zelf is er vaak nog veel meer leuks te vinden vergeleken met de webwinkel...
Hahaha leuk he?! Ik ben gisteren even bij de H&M geweest.... is niet goed voor je portemonnaie, maar ik heb me weten te beheersen
ik heb net een bestelling geplaatst van 140 euro.. (inclusief mijzelf dan) en onderbroeken voor de papa
nou ik vind het niets deze keer. Alleen die veloursbroek met truitje en vestje vind ik leuk. Voor de rest vind ik het niet bijzonder
ik vond het ook niet bijzonder. Heb alleen maillots en rompers besteld. Volgende week ga ik naar een H&M met kinderkleding (hebben we in Zwolle niet), want ik vind H&M prijs/kwaliteit verhouding wel erg goed!
de meisjes dingen vond ik niet leuk, maar ik heb een zoon en zag heel wat leuke dingetjes voorbij komen. maar smaken verschillen natuurlijk ik vind wel het baby assortiment over het algemeen leuker dan maatje 86+, voor jongens is het vaak zo donker allemaal. ook de hema heeft al een poosje niet echt meer leuke kleurrijke dingen
@jalea: moet jij niet bevallen vandaag ipv shoppen? *plaag* donderdag maar weer eens bij h&m shoppen dan trouwens en nu even op de site snuffelen anne past nu in mt 68.. dus dat moet lukken
saskia, was het maar waar! ik zie onwijs tegen de bevalling op, maar ben er ook zo zat van om zwanger te zijn... (en het vooruitzicht dat iedere dag dattie blijft zitten ie niet kleiner word, helpt niet echt )
woaaaaa, ik wil ook zo graag winkelen! Maar de kast hangt helemaal vol, we hebben zoveel gekregen, ik heb wel tien sets van alle maatjes ongeveer tot maat 80. Soms koop ik toch iets, zo nu en dan. Wat ik kreeg is soms net niet helemaal je smaak en dan is het ook wel leuk om iets écht leuks aan te trekken.
Dit had ik niet moeten weten, want ook hier een propvolle kast. ben bang dat ik me toch niet in kan houden om iets te bestellen Heb mn vriend eindelijk zover dat ik iets roze voor ons zoontje mag aanschaffen
Vind ik ook, Hello Kitty is echt zo lief! Vooral dat roze vestje <3 Ga zo ook maar eens even kijken...
@annemonique: gewoon enkel in de winkel kopen dan is de drempel om iets kopen wat groter je moet dan namelijk in de winkel zijn ipv gewoon even 2 minuten achter de pc