die roze gym schoentjes heb ik al gekocht op vakantie bij hm, die laarsjes zijn ook leuk voor in de winter. vind alleen de kleur moeilijk, dat donkere is mischien zo jongens achtig. wat vinden jullie? zijn ze leuk in het echt voor de winter. kunnen ze daar ook echt op lopen ofmeer voor de sier. ze kan nu trouwens nog niet lopen hoor. ze heeft nog maar maat 19, is nu 13 maanden. toch wel kleine voeten of niet? gr debby
Wat op Internet stond, vond ik eigenlijk niet zo de moeite waard, maar ze hadden in de winkel toch geweldige dingen! Voor meisjes bijvoorbeeld: - limegroen corduroy rokje - fuchsia roze gevoerde corduroy broek - bijpassende bruine longsleeve met vilten fuchsia vogeltje - roze longsleeve met vilten boom enzovoortenzovoort En als je van Hello Kitty houdt (maar dat doe ik dan weer niet), kun je helemaal je lol op: daar ligt heeeeeel veeeeeel van! -
Oh dat klinkt goed! Ik ga maandag naar een h&m met kinderafdeling! Hoop dat ze de laarsjes daar ook hebben, want daar ben ik best weg van!
ben helemaal vergeten te kijken bij h&m net ze hebben namelijk vlaggetjesweken bij c&a was dus weer erg goed shoppen