Misschien een onwijs stomme vraag hoor .. Maar we hebben van de week voor die kleine een tussen maatje qua bed gekocht en voor ons ook een nieuw bed ... Maar wat moet je nou in hemels naam met dat oude Matras en bed doen?? Zouden jullie die verkopen ?? of zou de gemeente zoiets mee kunnen laten nemen ?? Het matras is niet smerig ofzo maar weet niet of je zoiets kan verkopen, ik zou persoonlijk zoiets niet kopen op bv marktplaats maar goed ... Heb de gemeente nog niet gebeld ik dacht misschien weten jullie iets ...
Ik zou een matras nooit verkopen. Maar inderdaad of als logeerbed, of iemand in de omgeving er blij mee maken en anders kringloop of leger des heils
Als het bed nog mooi is, zou je het kunnen verkopen op marktplaats. Anders naar de kringloop brengen, of grofvuil het laten ophalen. Maar misschien kan je er iemand in de buurt ook wel blij mee maken.
wat stom dat ik niet aan de kringloop winkel heb gedacht ... Jeetje ga ze gelijk bellen ... Thanx meiden * voelt zich erg stom nu * Hier mag een slotje op hoor
Toen m'n vriend en ik gingen samenwonen hadden we ook twee 2-persoonsbedden. Die van m'n vriend hebben we toen op marktplaats gezet, inclusief matras en beddengoed. Zelf zou ik nooit een matras op marktplaats kopen, maar daar denken sommige mensen toch anders over: het was zo verkocht!
Bij ons net zo: wij hadden een bed van twee jaar oud en dat paste niet in ons nieuwe huis. Nou, zo verkocht dus met alles erop en eraan. Die jongen ging het ook in zijn logeerkamer zetten... Dus ik zou het proberen op marktplaats!
Ik zou het ook gewoon proberen te verkopen hoor. Marktplaats, of regionaalkrantje, bij de supermarkt ophangen, weggeven aan iemand die het goed kan gebruiken.
ja als het er nog goed uit ziet zou ik het ook op marktplaats zetten en anders een kringloop winkel in de buurt