Nieuw bed gekocht, wat te doen met oude ??

Discussie in 'De lounge' gestart door chantal1984, 22 jun 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. chantal1984

chantal1984 Niet meer actief

Misschien een onwijs stomme vraag hoor ..

Maar we hebben van de week voor die kleine een tussen maatje qua bed gekocht en voor ons ook een nieuw bed ... Maar wat moet je nou in hemels naam met dat oude Matras en bed doen?? Zouden jullie die verkopen ?? of zou de gemeente zoiets mee kunnen laten nemen ?? Het matras is niet smerig ofzo maar weet niet of je zoiets kan verkopen, ik zou persoonlijk zoiets niet kopen op bv marktplaats maar goed ...

Heb de gemeente nog niet gebeld ik dacht misschien weten jullie iets ...

2. DeeLighT

DeeLighT VIP lid

9 jan 2007
    8.722
    628
    113
    Naar de kringloopwinkel brengen?

3. zustertje

zustertje Niet meer actief

Mijn ouders hebben het leger des heils gebeld en die kwamen alles ophalen zijn ze erg blij mee!

4. mymiracle

mymiracle Niet meer actief

wij hebben het oude bed in de logeerkamer gezet, altijd handig als eens iemand wil blijven slapen.

5. sidmick

sidmick VIP lid

23 jun 2008
    17.805
    4.191
    113
    Ik zou een matras nooit verkopen. Maar inderdaad of als logeerbed, of iemand in de omgeving er blij mee maken en anders kringloop of leger des heils

6. consider

consider VIP lid

24 jan 2008
    14.030
    1.852
    113
    Provincie Groningen
    Als het bed nog mooi is, zou je het kunnen verkopen op marktplaats.
    Anders naar de kringloop brengen, of grofvuil het laten ophalen.
    Maar misschien kan je er iemand in de buurt ook wel blij mee maken.

7. chantal1984

chantal1984 Niet meer actief

#7 chantal1984, 22 jun 2009
    Laatst bewerkt door een moderator: 22 jun 2009
    wat stom dat ik niet aan de kringloop winkel heb gedacht ... Jeetje ga ze gelijk bellen ... Thanx meiden :D * voelt zich erg stom nu *

Hier mag een slotje op hoor :D

8. Beep

Beep Bekend lid

26 sep 2007
    505
    1
    18
    Toen m'n vriend en ik gingen samenwonen hadden we ook twee 2-persoonsbedden. Die van m'n vriend hebben we toen op marktplaats gezet, inclusief matras en beddengoed. Zelf zou ik nooit een matras op marktplaats kopen, maar daar denken sommige mensen toch anders over: het was zo verkocht!

9. Lindangel

Lindangel Fanatiek lid

27 dec 2007
    3.742
    1
    0
    Bij ons net zo: wij hadden een bed van twee jaar oud en dat paste niet in ons nieuwe huis. Nou, zo verkocht dus met alles erop en eraan. Die jongen ging het ook in zijn logeerkamer zetten... Dus ik zou het proberen op marktplaats!

10. Knuf de Konijn

Knuf de Konijn Actief lid

19 jun 2009
    499
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik zou het ook gewoon proberen te verkopen hoor.
    Marktplaats, of regionaalkrantje, bij de supermarkt ophangen, weggeven aan iemand die het goed kan gebruiken.

11. R1lana

R1lana Fanatiek lid

24 mrt 2009
    4.465
    0
    0
    Huisvrouw
    Venhuizen
    ja als het er nog goed uit ziet zou ik het ook op marktplaats zetten en anders een kringloop winkel in de buurt

12. Hessie

Hessie Lid

30 jan 2008
    15
    0
    0
    wijkverpleegkundige
    zuid-holland
    ja zou ik ook doen. Soms kan je er op marktplaats nog best wel n goed prijsje voor krijgen :)

Deel Deze Pagina