Hoeveel bakkies koffie drinken jullie per dag? En dan in kopjes (dus 1 mok is 2 kopjes) anders krijg je n vertekent beeld Ik dronk vroeger altijd 2 bakkies (in 1 mok) wiener melange smorgens en dan na 12e nog 2. Tijdens de zwangerschap niks en nu de 2 smorgens wel maar smiddags pakte ik niks en nu decaf (eindelijk eentje gevonden die niet naar slootwater smaakt!)
0. Ik vind koffie 1 van de meest smerige dingen op de wereld. En het is nog verslavend ook, dus ik moet er niets van hebben.
Eerder dronk ik zo'n 2 tot 4 kopjes koffie op een dag... Nu zijn dat er veeeeeel meer... Leef momenteel van de koffie Nu zit ik gemiddeld op 8-10 kopjes koffie op een dag.
gewone koffie lust ik niet. Drink senseo en dan die met choco smaak met die poeder weet je wel. van nestle is het volgense mij. Drink 1 per dag.
Oh bij mij verschilt het eigenlijk. De ene dag drink ik 6 kopjes, de andere dag 3 of 4 en er zitten zelfs dagen bij dat ik er niet eens aan toe kom (maar dan ben ik ook niet te genieten hoor ). Ik MOET dus echt wel minimaal 2 kopjes koffie drinken wil ik normaal functioneren die dag (of zou het tussen mn oren zitten ).
hallo, ik dacht net aan koffie en toen zag ik het ook hier staan :O) Eerder dronk ik heel veel koffie. Ik moest van de huisarts drastsich minderen. ( eerst ongeveer 20 kopjes) Tegenwoordig ongeveer 6 kopjes en de rest thee! Schijnt beter te zijn! Maar goed ik ben echt verslaafd aan koffie hahah!
Ik kan niet zonder koffie...anders ben ik s'morgens niet te genieten...dus s'morgen anderhalve mok en sávonds 1 mok....Normaal s'middags ook nog, maar vanwege mijn zwangerschap beperk ik me tot 2 en halve mok per dag...dus dat zijn dan volgens mij 5 kopjes....
Voor mijn zwangerschap: gemiddeld 16 kopjes per dag (hoezo verslaafd ) Tijdens de zwangerschap: 1 kopje om de dag mee te beginnen, en heel af en toe 's avonds nog een kopje Na de zwangerschap: max 6 kopjes per dag (zou wel meer willen, maar ik geef bv, dus ik probeer 't een beetje binnen de perken te houden).
Ik drink nooit koffie, 'n paar keer geproefd, maar vindt 't niet lekker... Thee wel af en toe, maar alleen in gezelschap. Als mijn man 's avonds koffie pakt (als we met z'n tweeen zijn) dan drink ik geen thee. Maar als er visite is, of we gaan op visite dan wel thee... raar hé?
Ik ben een echte koffie liefhebber. Ik heb een heel fijn espresso apparaat en daarmee zet ik erg lekkere koffie ( die haal ik bij een winkeltje ) Ik drink in de ochtend 2 kopjes senseo en in de middag en avond een bakje espresso. Dus ongeveer 4 kopjes. Als ik op bezoek ben meestal meer. Heerlijk!