Ik mag me ook eindelijk hier gaan melden. Na een buitenbaarmoederlijke zwangerschap in september 2006 te hebben gehad, kon ik het niet laten om te testen en zie het resultaat! Ik sta echt te janken van blijdschap! Ons nieuwe jaar kan niet meer stuk! Liefs Joyce
Dank je wel Patroeshka! En nu maar hopen dat het goed gaat! De angst zit er nog steeds in, zeker omdat we nog in een heel vroeg stadium zitten. Maar ik geniet er nu al dubbel van Liefs Joyce PS, mn banner klopte inderdaad niet, hahahaham (nu wel)
Heey! Gefeliciteerd! Ik ben maar 1 dagje verder dan jou Ik heb in september een miskraam gehad en ben nu dus weer zwanger. ook ik vind het super spannend! k kan het nog bijna niet geloven dat ik weer zwanger ben! Geniet ervan meis! Liefs Syl
Heey Sylvia! Jij natuurlijk ook van harte gefeliciteerd! Wat voel je je toch geweldig hé! En ik had nog maar 1 eileider en nu dan toch raak. Ik geniet er nu al driedubbel van! Geniet ervan! En we houden elkaar op de hoogte. Ik ben 19 januari jarig, ik kan me geen mooier cadeau wensen! Liefs Joyce
Dank je wel Fem. Ik zie dat het voor jou ook spannend wordt! Ik zal voor je duimen meid! Suc6! Liefs Joyce
proficiat meis.....ik ook een paar mnd geleden een bbz gehad en nu zwanger ook .....ben pas helemaal opgelucht als ik de echo gezien heb hoor..... groetjes kelly oja ik ben 13 januari jarig haha toevallig he ...leuk
Meiden, heel erg bedankt allemaal voor jullie lieve berichtjes. Jullie natuurlijk ook heel veel suc6 met alles en vooral geniet ervan! Liefs Joyce