Hallo meiden, Na 3 rondes clomid geen ei gehad helaas. Stelde me de keuze Leo behandeling of spuiten. Ik zag een ok niet zitten dus gekozen voor spuiten. Eerst weer aan de provera voor 12 dagen (waarvan vandaag de laatste) en vandaag ook meteen ongi geworden. Nu mag ik morgen pas dag 1 noemen en moet op dag 2 beginnen met 50 EH. Ik vind het allemaal nog al spannend en zou graag met andere meiden hier over willen 'praten' zodat we wat ervaringen kunnen uitwisselen! Ook hoor ik graag positieve verhalen van meiden die zwanger zijn geworden door deze behandeling. Groetjes
Ik ben 5 september ook begonnen met spuiten van puregon 50 EH ik begon hier mee op me 5de cyclus dag ben vanmorgen geweest en ik begon met een blaasje van 0,8mm nu heb ik 2 eitjes van 1,8 en 1,7 1 links en 1 rechts. Morgen krijg ik weer een echo. Als ze groot genoeg zijn moet ik pregnyl spuiten en wordt ik donderdag of vrijdag geïnsemineerd. Moet ik je op de hoogte houden? of heb je niks aan deze info? groetjes
Ik ben aan de Puregon geweest. Moest wel op dag 3 beginnen maar dat terzijde. Bij mij groeide er steeds meerdere follikels maar omdat het bms niet goed meegroeide, betekende dat dat ze leeg waren of van dusdanige slechte kwaliteit dat ze nooit bevrucht zouden kunnen worden. Nu over op menopur en dat werkte al veel beter; mocht Puregon niet goed werken, vraag dan of je menopur kan proberen want er zijn vrouwen waar dat veel beter bij werkt. Sommige artsen zeggen dat het hetzelfde is, maar dat is niet zo. Het spuiten met Puregon is heel prettig met die pen. Makkelijk en snel. Weinig bijwerkingen had ik, alleen buikpijn en een opgeblazen buikje. Wat wil je nog meer weten?
Ik ben nu begonnen aan de tweede ronde met spuiten, ik spuit Fostimon. Dat is hetzelfde als Menopur, maar dan de goedkopere variant. Vorige cyclus had ik op dag 10 een follikel van 17mm, op dag 11 pregnyl gekregen en dag 13 is mn eitje gesprongen! Prachtige cyclus dus, iets wat ik met clomid niet meer had Als je wil kun je ook hier mee schrijven, een net gestart spuit-clubje http://www.zwangerschapspagina.nl/mmm-clubs/463062-na-clomid-de-puregon.html
Hè meiden, Bedankt dat jullie je ervaring met mij willen delen. Ik heb dag 3 met spuiten achter de rug zitten. Was best zenuwachtig. Eerste dag ging heel goed andere 2 dagen voelde ik het best goed en bloeder het ook elke keer.... Hopelijk doe ik het allemaal goed. Woensdag heb ik mijn eerste echo. Hopelijk heeft het iets gedaan, aangezien de clomid 0 resultaat gaf. Misschien kunnen we elkaar op de hoogte houden. Hopelijk kunnen we allemaal heel gelukkig zijn met een klein wondertje. Gister op kraamvisite is toch best wel weer confronterend. Groetjes
Heeeel veel succes! Ook ik heb iui behandelingen gehad in 2011/2012. Van nr 4 raakte ik zwanger, helaas wel MA. Ik heb die tijd een blog bijgehouden en al mijn uitslagen staan in mijn foto album, mocht je meer willen weten. Hopelijk is t snel raak. Het zal in elk geval een verademing zijn na de clomid heb ik me laten vertellen, met al zn rotbijwerkingen.