zwanger door prikpil?

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door marline1983, 1 jan 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. marline1983

marline1983 VIP lid

11 jun 2006
    9.402
    1
    0
    hengelo
    hey meiden

ik heb een vraagje
    ik heb nu 2x de prikpil laten zetten
    nu heb ik sinds een paar weken paar klachten

ben erg moe kan hele dagen door wel slapen
    benb de 20e ongesteld geworden ofja was niet veel 2 dagen eigenlijk 1dag helder bloed nog niet eens inleg kruisje vol maar als ik afveegde wel wat het was meer slijm wat ik verloor
    heb vaker hoofdpijn
    steken in mijn linker borst
    heb ondanks de vesels die ik moet drinken nog steeds last van harde ontlasting

ik weet het niet meer
    zijn hier mensen die het weten groetjes marline

2. MissFlower

MissFlower Fanatiek lid

17 nov 2008
    4.166
    397
    83
    de enige optie is om een test te doen dan weet je het

3. marline1983

marline1983 VIP lid

11 jun 2006
    9.402
    1
    0
    hengelo
    ja dat weet ik ook wel

maar vroeg me af of het kon

wanneer zou ik dan ong kunnen testen ben de 20e ong ongesteld geworden ofja wat er kwam dan

4. MissFlower

MissFlower Fanatiek lid

17 nov 2008
    4.166
    397
    83
    nou dan zou je het nu al moeten zijn van die keer dus kan je het nu al wel doen... succes!

5. ladypink

ladypink Fanatiek lid

3 jun 2007
    1.360
    0
    0
    hallo,

als je goed in de gebruiksaanwijzing van de depoprovera hebt gekeken de prikpil dus staat er ook in dat je tekenen van zwangerschap kunt voelen als bijwerking ik heb dit ook gehad van ochtendmisselijkheid tot aankomen toe was dus schijnzwanger wil niet zeggen dat jij dit ook hebt maar het kan wel..

6. marline1983

marline1983 VIP lid

11 jun 2006
    9.402
    1
    0
    hengelo
    ah ok ja heb niet in de gebruiks aanwijzing gekeken de huisarts heeft verteld waar je last van kon krijgen maar dat niet ik haal m op bij de apotheek en laat m gelijk zetten

de eerste keer had ik beetje spierpijn in mijn bil en de andere x voelde k dat ie echt in mijn spier gezet was heb daar 2 weken last van gehad bij de eerste x 1 dag

7. marline1983

marline1983 VIP lid

11 jun 2006
    9.402
    1
    0
    hengelo
    ah heb op internet gekeken en dit vindt ik bij nadelen

Nadelen
    De prikpil beschermt niet tegen seksueel overdraagbare aandoeningen.
    De prikpil heeft heel wat bijwerkingen: onregelmatige bloedingen tijdens het eerste jaar, gewichtstoename, gespannen borsten, hoofdpijn en misselijkheid

maar is het normaal dan dat je na 2x prikken als zo weinig bloed verliest meer slijm dan
    en voor de rest geen doorbraak bloedingen?

8. ladypink

ladypink Fanatiek lid

3 jun 2007
    1.360
    0
    0
    dat weet ik niet heb het maar 1 keer gehad dus 3maanden zeg maar maar lees mijn bericht hierboven daar heb ik alle bijwerkingen neegezet

9. marline1983

marline1983 VIP lid

11 jun 2006
    9.402
    1
    0
    hengelo
    brr lees dat nu en zie dat ik best wel veel bijwerkingen heb

denk dat ik morgen maar eenx de huisarts bel want heb wel dingen er tussen staan wat bij allergise reactie's staan

heel erg bedankt van mij mag deze op slot

10. ladypink

ladypink Fanatiek lid

3 jun 2007
    1.360
    0
    0
    succes meid als ik het had geweten allemaal was ik er nooit aan begonnen maar goed achteraf dan kijk je een koe in zijn gat!

11. marline1983

marline1983 VIP lid

11 jun 2006
    9.402
    1
    0
    hengelo
    nee klopt idd maar ik kan niet tegen de hormonen van de geowne pil en de spiraal was erg pijnlijk

en begrijp me niet verkeerd maar ik wil geen kinderen meer vandaar de prikpil

12. ladypink

ladypink Fanatiek lid

3 jun 2007
    1.360
    0
    0
    nee dat snap ik ik kan ook niet tegen de gewone pil en we deden het altijd met een condoom maar jah dat is geen 100% maar dat is de pil ook niet

13. marline1983

marline1983 VIP lid

11 jun 2006
    9.402
    1
    0
    hengelo
    nee idd

vindt dat ook zo'n gepriegel

14. ladypink

ladypink Fanatiek lid

3 jun 2007
    1.360
    0
    0
    jah dat is waar maar ja als je wat wil maar kijk anders eens naar een hormoonspiraal

15. Weetjewel

Weetjewel Actief lid

27 mei 2008
    475
    0
    0
    Ik heb zelf ook de prikil gehad, ik heb er wel zo'n spijt van. Mijn lichaam is na een jaar ontpillen nog niet normaal. Ik ben helemaal niet meer ongesteld geworden door de PP, bende dus. Ik heb ook alle bijwerkingen gehad die je maar kunt bedenken. Toch 2,5 jaar gebruikt, omdat ik het wel makkelijk vond. Ik raad hem je toch erg af en kies voor een andere anticonceptie.

16. marline1983

marline1983 VIP lid

11 jun 2006
    9.402
    1
    0
    hengelo
    mag ik vragen waarom je m afraad

17. Weetjewel

Weetjewel Actief lid

27 mei 2008
    475
    0
    0
    Omdat ik nu na een jaar nog steeds op een spontane ongi zit te wachten, tot nu toe alleen maar dmv hormoonkuren. En als je ooit nog kinderen wilt dan raad ik het je helemaal af. Mijn gyn heeft ook gezegd dat mijn HA hem nooit had voor mogen schrijven omdat ik nog een kinderwens had. En nu ondertussen alweer 14 maanden bezig ben. Een combi van de PP en pco. En mijn gyn ziet heel vaak dit soort klachten na gebruik van de PP en vrouwen die nog een kinderwens hebben. Klinkt misschien fijn geen ongi meer, niet meer elke dag de pil slikken. Maar daaruit kun je ook nagaan wat een bende er bij je naar binnen gespoten wordt als het 3 maanden werkt.

18. marline1983

marline1983 VIP lid

11 jun 2006
    9.402
    1
    0
    hengelo
    ja ok das waar mijn mijn vriend en ik willen beide geen kids meer

Deel Deze Pagina