pijn bij je navel

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door jessica84, 28 mrt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. jessica84

jessica84 Actief lid

27 jun 2006
    111
    0
    0
    administratief medewerker
    den haag
    hoi dames

ik heb hier een vraagje
    heeft iemand van jullie soms ook er last van je navel
    vooral aan de binnenkant het lijkt dan net of er heel hard aan getrokken wordt, ik heb geen idee

groetjes jessica

2. mignon

mignon Lid

13 mrt 2007
    49
    0
    0
    almelo
    Ja dat herken ik heel erg. alsof er van binnuit een ballon opgeblazen werd en dit voelde ik heel erg op mijn navel. Je navel is het meest gevoellige plekje op je buik dus als je buik aan het groeien is, is dat wel de eerste plek waar je het goed zal voelen. vooral nu je baarmoeder nattuurlijk hoger wordt.

liefs

3. Niet meer actief

Yep, hier ook. Af en toe een felle steek onder mijn navel (ik bedoel dan binnenin) of aan de zijkanten ervan. Ik dacht dat het te maken had met een eerdere kijkoperatie bij mij waarbij ze 1 van de instrumenten via mijn navel naar binnen geschoven hebben en ik dus nu last had van het oprekken van littekenweefsel. Hmm, ben ik dus toch niet de enige.

Liefs, Tanya

4. marilyn

marilyn Actief lid

3 okt 2006
    344
    0
    0
    Administratief medewerkster bij Justitie.
    Nootdorp
    Ja daar had ik vooral rond 17-20 weken last van. Nu eigenlijk niet meer zo. Vooral als ik dan moest autorijden, dat was echt een ramp. Steken enzo. Elke minste buikinspanning deed al pijn. Vk zei dat het eraan lag dat de baarmoeder precies ter hoogte van de navel lag. Ben blij dat het een stuk minder is nu.

5. Minyaweth

Minyaweth VIP lid

20 aug 2006
    9.082
    1
    0
    Overijssel
    Nooit last van gehad... :(

6. marline1983

marline1983 VIP lid

11 jun 2006
    9.402
    1
    0
    hengelo
    k zal er naar laten kijkuh k heb het ook gehad k kreeg in mijn zwangerschap er last van en heb een navelbreuk
    als k er na de bevalling last van bleef houden moest k geopereerd worden maar heb er gelukkig geen last van gehad

als je er veel last van hebt moet je een watje in je navel doen en dicht plakken met tape
    geloof me je hebt er minder last van dan

7. brussie

brussie Fanatiek lid

22 nov 2006
    1.927
    0
    0
    Administratief medewerkster
    Amersfoort
    Getsie! Ik word al misselijk als ik 't lees! Ik heb gelukkig geen last van mijn navel, wel als mijn dochter erin 'prikt'... :pale:

Deel Deze Pagina