Het is een tijd geleden dat ik actief was op het forum. Heb toen afstand genomen omdat ik wel heel veel bezig was met zwanger worden. Tijdens de zomer eigenlijk vooral genoten van ons ventje, en ook van wat je allemaal kunt doen als je geen kleintje meer, maar een stoer ventje van twee hebt. En nu... Zwanger! En dat terwijl de kans wel heel klein was, we waren om de beurt weg voor het werk in september. Maar het is gelukt! Omdat ik in januari een miskraam heb gehad na 8 weken, en nu rond mijn NOD wat bruin slijm verloor waardoor ik al dacht dat het weer niet gelukt was ben ik nog wel heel voorzichtig blij. Maar goed, het bruinverlies werd alleen maar minder en is sinds maandag weer over. En de test vanmiddag liet een duidelijke streep zien! Hoe dan ook, de twee celletjes hebben elkaar weer gevonden en het vruchtje is ingenesteld en hard aan het werk gegaan, dat is in elk geval gelukt. En nu maar hopen en afwachten, maar ik ga vooral genieten want bij mijn vorige zwangerschap (die mis ging) had ik de hele tijd al een slecht voorgevoel en dat was niet zo'n leuke tijd. En het genieten begint met het achterlaten van een berichtje - mijn man weet het nog niet eens want hij komt pas tegen middernacht thuis, maar ik MOEST het kwijt! En voor de dames die nog hard aan het klussen zijn: succes allemaal! Liefs Neeke
Wat een geweldig nieuws Neeke! Gefeliciteerd en alvast heel veel plezier met t aan je mannetje te vertellen. xx Sophie
Gefeliciteerd! ja het blijft altijd maar spannend! maar we moeten positief denken! geniet er lekker van! liefs