Joepie, Verlof!

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Ummi92, 1 jun 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ummi92

Ummi92 Niet meer actief

Hoi Hoi Dames,

Wat doen jullie in je tijd van je verlof ? Ik heb namelijk niks te doen. Letterlijk niks. Ik heb alles klaar voor de baby. Huisje is in orde.

Afspraken bij de gyn staan tot 22 juni, ookal kan het elk moment gebeuren.

Help, wat te doen de hele dag:D:D:D

2. flowerpower50

flowerpower50 Niet meer actief

Heerlijk genieten van de rust meid! Even bijtanken. Ik ging bij de zwangerschap van mijn zoontje heerlijk bankhangen en boek lezen, koffie/thee drinken met vriendinnen, tv-series kijken... Heb er toen echt van genoten.
    Als ik nu weer verlof heb denk ik niet dat ik al deze dingen kan gaan doen, er rent nu een ondeugende peuter door het huis heen waar ik mijn handen vol aan heb, hihi.

Maar vooral, geniet ervan! :D

3. vivianbraak

vivianbraak Niet meer actief

Lekker luieren en je batterij opladen voor straks!

4. Justy

Justy Fanatiek lid

12 jul 2011
    3.548
    0
    0
    Ik was precies zoasl jij! Ik dacht: hoe ga ik me in hemelsnaam bezig houden. Nu ben ik door omstandigheden al thuis (verof gaat pas over 5 weken in) en ik moet zeggen: ik vind het heerlijk! Het is even wennen want t is echt wel zo niks ineens maar ik zit veel op het forum, ik lees, help mijn moeder met de oppaskinderen, moet de geboorte bedankjes nog in elkaar zetten en ik rommel wat in huis...

5. Sabrine1984

Sabrine1984 Niet meer actief

Ik doe echt zo min mogelijk :D Heerlijk! Ik heb niet eens de tv of radio aan. Ik internet een beetje, dan even wat eten, tijdschrift lezen, als ik moe ben ga ik lekker naar bed. Van de week een gipsafdruk gemaakt van mijn buik samen met mijn moeder. Lekker gegeten samen. Ik kijk elke dag even in de babykamer, lekker wegdromen. Ik ben nu 3 weken met verlof, ik geniet er enorm van, ik heb me echt nog geen moment verveeld!

6. poppedopje

poppedopje Fanatiek lid

29 mrt 2010
    2.389
    1
    0
    NULL
    Vlak aan zee
    Ik lig nu op de bank naar Roland Garros te kijken, dochter ligt in haar bed te slapen.
    Ik vond het bij mijn eerste even lastig om 'terug te schakelen', wilde en moest nog teveel van mezelf. Nu is dat anders, ben ik blij als ik niets hoef en gewoon even kan liggen.
    Denk dat dat het belangrijkste is; rust in je kont krijgen, dan kun je echt genieten van het niks doen!

7. Ummi92

Ummi92 Niet meer actief

@ flowerpower 50; Hahahah ja daar heb je je handen dan wel vol aan inderdaad hihi

@ VivianBraak; Hahaha jaa ik wil wel me batterij opladen maar ik ben een soort van me oplader kwijt ik weet niet zo goed wat ik moet doen haha

@ Justy; Bedankt voor de tip!! Geboorte bedankjes wat leuk! Helemaal niet bij stil gestaan hihi ik ga gelijk op zoek naar de materialen.

@ Sabrina 1984; Ik ga het mezelf proberen aan te leren haha als ik het zo lees klinkt dat heel erg ontspannend maar maak ik het mezelf alleen maar lastig door alleen aan de bevalling te denken.

@ Poppedopje; Dat terug schakelen herken ik inderdaad.

8. Bubbel

Bubbel Niet meer actief

Ik ben nu 3 weken met verlof (wat een hele tijd al zeg), dus het kan elk moment beginnen. Onze dochter gaat 3 dagen naar de opvang, dus dan ben ik alleen thuis. En dan vermaak ik me prima. Het huis is inmiddels bijna helemaal aan kant. Verder zit ik veel achter de computer, ga regelmatig lekker uitgebreid in bad, boodschapjes doen..

9. Justy

Justy Fanatiek lid

12 jul 2011
    3.548
    0
    0
    Haha ik heb je op een idee gebracht? Je hebt echt hele leuke dingen hoor! Suc6!

10. MamaAniek

MamaAniek Actief lid

1 jan 2012
    420
    0
    16
    NULL
    Ik ben werkloos sinds het begin van mijn zwangerschap dus ik verveel me al heeeel lang haha! Met het lekkere weer vooral in de zon gezeten met een boekje en nu veel computeren. Misschien dat ik nog wat dingetjes zelf in elkaar ga knutselen voor de beeb.:)

11. rianne19

rianne19 Fanatiek lid

15 apr 2008
    1.366
    0
    36
    Purchaser
    Zuid-Holland
    Ik kan niet wachten tot ik met verlof mag! Ik heb echt een super leuke baan hoor maar ik heb nu nog niks gedaan dus ik kan me dan helemaal richten op babydingen! Ik zou ook lekker wat series downloaden en kijken, enveloppen schrijven, babykleertjes wassen, schoonmaken, kasten opruimen, uitgebreid douchen met maskertje en al, nagels lakken, rustig door de stad slenteren, bij mijn schoonmoeder in de tuin hangen, boeken lezen... 6 juli is de dag dat ik ook mag! :D

Deel Deze Pagina