Sorry, ik kan er niets aan doen. In de verloskundigepraktijk bij ons was er een die als enige in loondienst werkte. EN ZE WAS SLECHT!!!!!! Vanaf de eerste intake, die zij bij ons deed, gad ze al foute informatie (over het HELLP-syndroom dat mijn zus heeft gehad). Ik had zelfs geklaagd bij haar collega. Dat ik het kwalijk vond dat ze zulke vreemde dingen zei. OOOOHHH, en ik moest er echt niet aan denken dat ZIJ bij mijn bevalling zou zijn....BRRRRR. Nu blijkt dat ik niet de enige was die er zo over dacht, gelukkig. Ze is ontslagen!!!! YEAH! Dat betekent dat zij in ieder geval niet mijn bevalling zal doen! Joepiedepoepie! Ik hoorde het in de wachtkamer. Ik zat daar samen met nog twee medezwangeren...Nou, dat werd even heel erg gezellig, want ook zij vonden haar niks. Een en al opluchting!!!!
Tjee, gelukkig maar dat ze dan is ontslagen. Bij je bevalling moet je wel een goed gevoel hebben over de vlos. die erbij is.
Echt erg dat er zulke slechte VK's bestaan. Wel goed dat er schijnbaar naar de klachten is geluisterd en dat ze er nu niet meer werkt. Nu hoef je je in ieder geval niet druk te maken dat je haar kunt krijgen.