Joepie, Verloskundige is ontslagen!

Discussie in 'De lounge' gestart door Renate28, 7 aug 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Renate28

Renate28 Fanatiek lid

22 mei 2006
    3.334
    0
    36
    Sorry, ik kan er niets aan doen. In de verloskundigepraktijk bij ons was er een die als enige in loondienst werkte. EN ZE WAS SLECHT!!!!!! Vanaf de eerste intake, die zij bij ons deed, gad ze al foute informatie (over het HELLP-syndroom dat mijn zus heeft gehad). Ik had zelfs geklaagd bij haar collega. Dat ik het kwalijk vond dat ze zulke vreemde dingen zei.
    OOOOHHH, en ik moest er echt niet aan denken dat ZIJ bij mijn bevalling zou zijn....BRRRRR.

Nu blijkt dat ik niet de enige was die er zo over dacht, gelukkig. Ze is ontslagen!!!! YEAH! Dat betekent dat zij in ieder geval niet mijn bevalling zal doen! Joepiedepoepie!

Ik hoorde het in de wachtkamer. Ik zat daar samen met nog twee medezwangeren...Nou, dat werd even heel erg :p gezellig, want ook zij vonden haar niks. Een en al opluchting!!!!
    :p ;) :) :D :p :p

2. Nemo

Nemo Niet meer actief

Tjee, gelukkig maar dat ze dan is ontslagen. Bij je bevalling moet je wel een goed gevoel hebben over de vlos. die erbij is.

3. Mirre

Mirre Fanatiek lid

4 jul 2006
    4.173
    4
    0
    Zwijndrecht
    Zo zie je maar ...sommige problemen lossen zichzelf op! ;)

4. kwebbeltje

kwebbeltje VIP lid

13 jul 2005
    15.340
    1
    0
    Verpleegkundige
    Duitsland
    En nu op naar een fijne bevalling ;)

Kwebbel

5. Daphne

Daphne Fanatiek lid

1 jan 2006
    4.615
    0
    0
    Roosendaal
    Echt erg dat er zulke slechte VK's bestaan. Wel goed dat er schijnbaar naar de klachten is geluisterd en dat ze er nu niet meer werkt. Nu hoef je je in ieder geval niet druk te maken dat je haar kunt krijgen.

6. Anabella

Anabella Fanatiek lid

2 feb 2006
    2.742
    1
    0
    Is ze nu kraamhulp geworden, krijg je d'r straks 8 dagen over de vloer :) :)

7. Renate28

Renate28 Fanatiek lid

22 mei 2006
    3.334
    0
    36
    HAHAHA! Nou, jij weet het ook wel lekker te verzinnen, he! Hij was wel leuk! :p

8. Vicky

Vicky Fanatiek lid

11 aug 2005
    1.200
    0
    0
    Enschede
    Hadden ze beter met mijn vk toen ook gedaan... Alle 3 :(

Deel Deze Pagina