Onze dochter van 4 is in de vakantie met de BSO hier naar toe geweest en heeft de tour gedaan. De leidsters moesten wel alles makkelijker uitleggen. Het was veel in een bus over het terrein rijden volgens mij. Ik zou het niet zo snel als uitje voor je kindje doen maar meer een uitje voor jezelf en dat hij gewoon mee gaat. Onze zoon zou het fantastisch hebben gevonden, ook net 2. Maar die is helemaal lyrisch van alles wat voertuig en groot is.
Wat gaaf! Ken het helemaal niet maar zoontje is gek op vliegtuigen die overkomen bij zijn KDV, en ik hou erg van Schiphol!
Hij is wel gek op vliegtuigen/voertuigen, maar twijfel of het misschien te lang duurt voor hem of dat hij er niks van snapt
W j hebben het vorig najaar met onze twee zoons van 5 en bijna 7 gedaan. Zij vonden het toen super en erg interessant maar ik zou het voor een twee jarige niet doen voor het kind. Je kunt hem wel meenemen. Aan het eind krijgen de kinderen meen ik ook nog een soort oorkonde of zo.
Leuk! Pas nog met mijn zoontje geweest. Maar dan net ff anders dan de gemiddelde tour. Mijn vader werkt op schiphol op kantoor bij de hangaars. Konden net ff de plekken bezoeken waar normaal niemand mag komen. Voor 2jarige weet ik niet of t leuk is. Mijn dochter van 2 ging niet mee want die zou er alleen maar vandoor gaan continu. Dus ligt aan je kind hoe hij is
Kan wel met twee. Ik reed met de brommer met zoon lief en nu ook met dochterlief naar Rotterdam airport. Zoon was we 4 jaar toen ik dat voor het eerst deed dochter ook trouwens beide vonden het erg leuk. Op Rotterdam kan je boven zitten en zo de vliegtuigen zien inladen uit laden mensen die instappen weg rijden en landen en dalen je kunt het best goed zien en het zijn niet zo veel vliegtuigen ik ben ook een spotter vind het leuk vliegtuigen kijken. Zou denk ik met een 2 jarige zo als bovenstaande doen is wat kleiner en overzichtelijker voor kinderen. Ook kan je lekker op een bank je zitten en op de grond vliegtuigjes kijken ik rij niet met mijn brommer naar Schiphol haha. Te ver maar Rotterdam is net te doen.
Heb er 10 jaar gewerkt en ben overal geweest waar een normaal mens niet mag komen ( vrachtafhandeling en controles etc) Heb echt alles voorbij zien komen qua vracht van menselijke onderdelen tot de duurste schilderijen. Geweldig werk. Om op jou vraag terug te komen, volgens mij duurt de tour erg lang en dat is voor 2 jaar dus minder leuk. Zou dan eerder aviodrome oen.
Dank jullie voor de reacties We zijn binnenkort een dagje op Schiphol, dus vandaar mijn vraag Dan houden we het maar gewoon bij vliegtuigen kijken, vind hij vast ook geweldig! en dan over een paar jaar terug om de tour te gaan doen