Wij zijn zwanger na 1 jr en 3 mnd klussen is het ons gelukt. Ik heb vannochtend getest, ben ook heel erg bang en durf niet blij te zijn. Groetje
Dames bedantk voor jullie lieve reacties. Ik kan eindelijk voortzichtig blij zijn, vandaag heeft ook de gyn een test gedaan. Ook deze was positief!!
Mamavyas, gefeliciteerd!!! Als het goed is ken je me nog van het Clomid forum. Ook ik was en ben nog steeds zo onzeker... Maar zoals mijn nicht altijd zegt: heb vertrouwen in je wondertje. Ga ervan genieten meid!
GEFELICITEERD! Ben zelf ook pas net zwanger en herken je angst gevoel heel goed. Het is allemaal zo spannend! Hoop dat je snel blij durft te zijn. Bij mij begint het een ietsje te komen (weet het nu 5 dagen). Dikke knuffel
Gefeliciteerd! Spannende tijd he... Vind ik ook hoor. Zucht dat wachten is vooral killing! Wachtend op je ei, wachten op je nod, wachten op je eerste echo.... wachten wachten wachten!!
Het is inderdaad alleen maar wachten wachten en voor iemand die ongeduldig is het helemaal zwaar . Ik heb mijn 1e echo redelijk snel(vergeleken met jou), 1 mei mag ik bij de gyn komen om te kijken/luisteren naar hartactie. Het is zo spannend!!
heeeeeee wat lees ik nou!! JOEHOE gefeliciteerd!!!! ik hoop dat je een mooie zwangerschap mag hebben!! Veel liefs