joepie ze slaapt door.....!

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Moesje78, 7 feb 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Moesje78

Moesje78 Fanatiek lid

26 apr 2006
    2.177
    1
    0
    Vanochtend schrikt mijn man wakker.....het is al kwart over zes en we hebben haar nog niet gehoord......(gisteren was het ook al half zes)

Wij kijken, ligt ze nog heerlijk te slapen....en begon ze rond kwart voor zeven een beetje te 'mopperen'......

Wat heerlijk, ik hoop dat ze blijft doorslapen! :)

2. Niet meer actief

Heerlijk, ik wacht ook op dat moment. Hoe laat heb je ze de laatste fles gegeven?

3. Moesje78

Moesje78 Fanatiek lid

26 apr 2006
    2.177
    1
    0
    Om half 11, normaal drinkt ze z'on 150 cc (ja ja ik weet het, het is veel) maar in de laatste fles doe ik ietsje meer....

verder ben ik de nachtvoeding al een tijdje aan het 'afbouwen' door steeds meer water bij de melk te doen. (in haar laatste nachtflesje zat nog maar 30 cc melk, en de rest was verdund met water)
    Misschien heb je er wat aan?

(onze beebs zijn trouwens bijna even oud :) )

succes

4. danili

danili Bekend lid

22 mei 2006
    808
    0
    0
    altijd lekker zulke tips meiden,
    Mijn zootnje mag nu op zich van de kinderarts 6 flessen van 100 en dus de nachtvoeiding eruit.
    we willen nu nog even zijn flesjes op of afbouwen (net hoe je t wilt noemen)

Hij gaat nl van 7x80 naar 6x100.
    Ik ben alleen bang dat hij een nacht echt nog niet doortrekt hoor.
    ik geloof dat hij de laatste fles dan om 11 uur moet en dan de volgende weer om 5 uur of zo.
    We willen het eigenlijk 11 uur, en dan 6 uur. maar ja eerst maar s uitproberen.
    het zou wel mooi zijn als hij doorslaapt als ik weer ga werken!

ze zeggen ook wel eens dat "Johannespitbroodmeel" door de laantste voeding wil helpen om door te slapen!

5. Niet meer actief

wat goed...

ik moest wel heel erg wennen hoor, wanneer die van ons ging doorslapen. In het begin was ik er moeier van dan wanneer ze nog even kwam in de nacht!

6. Moesje78

Moesje78 Fanatiek lid

26 apr 2006
    2.177
    1
    0
    Danili,

hoe oud is jullie beeb?

7. Niet meer actief

He Moesje, hoe is het nu met het doorslapen. Doet ze het nog steeds?

8. Silvie

Silvie Fanatiek lid

16 aug 2005
    3.910
    0
    0
    Woerden
    heerlijk al ze door gaan slapen ..?
    Kom je zelf ook weer bij ..

Leuke naam heeft je dochter Moesje78 ;)

9. Agapi

Agapi Bekend lid

31 mei 2006
    688
    0
    16
    Cyprus
    Ja hier nog één! Al twee nachten van 23.00 tot 7.00 gemaakt. Zalig he, het zal de leeftijd wel zijn. ;)

We hadden vorige week al geprobeerd om haar voor de laatste voeding i.p.v. 120 150 cc te geven maar toen was het duidelijk te vroeg. Heb toen besloten het maar uit te zingen en het haar zelf aan te laten geven wanneer ze gaat doorslapen. Ik dacht dat we nog wel tot drie maanden moesten wachten maar nu gaat het opeens spontaan. :)

10. danili

danili Bekend lid

22 mei 2006
    808
    0
    0
    ferron is nu wel 11 weken, maar hij is 5 weken te vroeg geboren, dus daarom mocht hij ivm zijn lage geboortegewicht de nachtvoeding er nog niet uit.
    hij woog maar 2185 gram en was maar 44cm bij geboorte.

Hij krijgt speciale premature/dysmature voeding van Nenatal Nutrilon.
    nu weegt hij 4000 gram en is 54 cm. volgens het schema mag hij nu 6 keer 100 flesjes. maar volgens mij kan hij zelfs wel meer voeding aan. Hij drinkt die flessen binnen no time leeg. en is daarna nog super wakker.

heb je tip geprobeerd om dan de nachtvoedingmaar minder voeding te geven, en rest water. helpt nog niet.

11. danili

danili Bekend lid

22 mei 2006
    808
    0
    0
    hoeveel wegen jullie kids op het moment.
    ik moet ferron nl qua ontwikkeling vergelijken met een baby van 6,5e week. dat is zo'n beetje net zo ver als bij jullie.

12. Moesje78

Moesje78 Fanatiek lid

26 apr 2006
    2.177
    1
    0
    ze is 1 nacht weer om 4 uur wakker geworden, en daarna weer heerlijk rond half 7! Ach vergissen is menselijk! ;)

13. Moesje78

Moesje78 Fanatiek lid

26 apr 2006
    2.177
    1
    0
    Britt weegt 5200 gram schoon aan de haak :)

14. Moesje78

Moesje78 Fanatiek lid

26 apr 2006
    2.177
    1
    0
    die van jullie ook ;)

onze Britt krijgt dezelfde gezellige dikke wangetjes als die van jullie :)

wat een popje die van jullie....

15. melliemel

melliemel Fanatiek lid

31 aug 2005
    2.081
    0
    0
    hoi danili,

orlando is 4 wkn te vroeg geboren en kreeg ook te horen dat ik qua ontwikkeling van de uitgerekende dag moest kijken. maar als ik dit zou doen dan zou dit betekenen dat orlando met 1 week al bewust lachte en met 6 wkn zich omdraait van buik naar rug :confused: . ik hou er wel rekening mee ook qua sprongetje want ik heb wel het idee dat hij die meer heeft maar verder kijk ik echt naar hem als individu hoor. het is natuurlijk ook zo dat ze in de buik minder meemaken dan wat hij nu meemaakt,

hier slaapt orlando nu ook al een paar dgn door hopelijk blijft het zo.

gr saskia

16. Moesje78

Moesje78 Fanatiek lid

26 apr 2006
    2.177
    1
    0
    en saskia, slaapt je beeb nog door?

17. Silvie

Silvie Fanatiek lid

16 aug 2005
    3.910
    0
    0
    Woerden
    Heb al naar een foto gezocht van jullie Britt, maar in je album staat niets.

Slaapt ze nog steeds door?

18. Moesje78

Moesje78 Fanatiek lid

26 apr 2006
    2.177
    1
    0

JAAAAAAA! Heerlijk

Deel Deze Pagina