steeds minder slapen

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door lykel, 11 feb 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lykel

lykel Actief lid

26 okt 2006
    337
    0
    0
    dordrecht
    hoi wij hebben een klein probleempje en dat is dat björn steeds eerder wakker wordt hij sliep al een paar maanden tot 8 uur sóchtens maar de laaste 2 weken werd het steeds vroeger vanmorgen was het zelfs 4 uur.
    we hebben hem proberen te laten liggen maar dan begint hij zo hard en hoog te gillen (hij huilt niet) dat het zeer aan je oren doet. en hij wil alleen maar eten niks anders is goed maar het probleem daarvan is dat heel zijn voedings schema een puinhoop wordt. hij krijgt zijn laaste fles om 22.30u dus er zit niet te veel tijd tussen. heeft iemand hier ervaring mee en wat kunnen we doen om zijn oude ritme weer terug te krijgen. ook slaap hij daarna de rest van de dag niet meer veel 4 uurtjes totaal tot 19.00u en hij is zo actief dat wij juist verwachten dat hij ontzettend moe is.

2. Silvie

Silvie Fanatiek lid

16 aug 2005
    3.910
    0
    0
    Woerden
    Britt heeft dat ook zo erg gehad 2 maandjes terug.
    Het enige dat hielp om haar weer in slaap te krijgen was om haar een flesje te geven. 'sNachts steeds wakker en overdag ook heel weinig slapen.
    Ik heb toen is ff is het "oei, ik groei" boek gekeken en ze zat toen midden in een sprongetje.
    Het nadeel is nu dus alleen dat die voeding van snachts er dus helemaal in zit bij Britt nu en ze dus iedere ochtend rond 4 uur wakker wordt en dan niet stopt met huilen voor ze dr flesje heeft gehad.
    Dus ik zou proberen, als ik jou was, om niet teveel toe te geven aan die fles snachts, want voor je het weet zit je weer iedere nacht.
    Het is moeilijk, ik weet ut.

Deel Deze Pagina