normal voor drie maand?

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Calimero, 4 apr 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Calimero

Calimero Fanatiek lid

31 aug 2006
    1.901
    0
    0
    hallo moeders!

ik heb een vraagje als mijn dochtertje in haar wipstoeltje zit dan gaat ze elke keer omhoog naar voren zeg maar alsof ze rechtop wil zitten is dit wel normaal voor net drie maand?

en ze pakt ook al een speeltje vast en probeerd dat in heer mond te stoppen(haha alleen is haar richtings gevoel nog niet zo goed dus steekt ze mis hih)

2. marline1983

marline1983 VIP lid

11 jun 2006
    9.402
    1
    0
    hengelo
    ja is normaal hoor de meeste kindjes beginnen er rond 3 maand mee

3. stranger

stranger Fanatiek lid

28 mrt 2006
    3.412
    0
    0
    Jarik doet allebei ook al een week of twee ongeveer toen ie 2 maanden was.

Lachen hè, vind ik wel tenminste, dan kijkt ie zo scheel als wat en probeert het te pakken. En wordt boos als het niet lukt! ;)

4. Fleur1

Fleur1 VIP lid

14 apr 2006
    5.068
    0
    36
    Daan stopt en brengt wel alles naar zijn mond vooral zijn shirts vind het toch wel hoogst intresant een zijn knisperboekje daar is hij al zijn eerste huwelijk mee gestrart.
    Daan vind het heerlijk om te zitten maar is nog niet zo met die bewegingen bezig die zet zich iedere keer af tegen de rand van de box om zo op zijn zij te komen

5. Karina

Karina Fanatiek lid

31 mrt 2006
    1.987
    0
    0
    Mamma & masseuse
    Rotjeknor
    Ja hoor is normaal, doet mijn meisje ook! Ze heeft al echt van die zit neigingen, dan komt ze met haar hoofd naar voren! En dingen vastpakken en vasthouden doet ze ook, ze grijpt ook naar dingetjes, of probeert kniffels zelf op te pakken in haar box en alles gaat de mond in, zo leren ze alles kennen!

6. Calimero

Calimero Fanatiek lid

31 aug 2006
    1.901
    0
    0

haha ja lig soms blauw van het lachen

7. Ivonne

Ivonne Actief lid

9 apr 2006
    441
    0
    0
    jep is normaal, doet Kathara ook en zij heeft wel al richtingsgevoel en alles gaat meteen richting mondje :)

Deel Deze Pagina