hier weet niemand in m'n omgeving het hihi. Nou moet ik wel zeggen; ik heb vandaag getest en gisteren vroeg een collegaatje van 'en denken jullie nu ook al aan kindjes of niet?' (wij zijn net getrouwd) toen kon ik m'n mond al niet houden en vertelde dat we al 17 rondes bezig waren... Gelukkig was ik vandaag vrij en morgen moet ik maar m'n uiterste best doen weer.. ik ben benieuwdhoe lang we het gaan vol houden! Ik denk hier tot sinterklaas voor de naaste familie (is wel leuk voor de kerst kadootjes haha) maar voor de rest willen we langer wachten, tot na de kerst ook idd... maar heel herkenbaar kristine
gefeliciteerd met de kleine, ik heb het direct verteld. De enig reden om het niet te vertellen is dat je een miskraam zou kunnen krijgen. Ik heb dus alleen de mensen verteld die mij ook zouden steunen als er een miskraam zou komen. Dan sta je er ook niet alleen voor als het misgaat. Als je dan eerst moet vertellen dat je zwanger was, is het nog moeilijker. Dus gewoon gelijk aan naasten vertellen!
als ik de test positief heb vertel ik het aan een paar mensen, maar ik wil wachten met het aan de grote klok hangen tot ik 12 of 13 weken ben. XXX Gusam
ik heb het na de test gelijk verteld omdat we niet wisten hoever ik was en toen na een bezoekje bij je verloskundige was ik al bijna 11 weken dus kwam opzich wel mooi uit allemaal maar was wel raar dat is al zolang zwanger was eigenlijk .. Maar gefeliciteerd meid xxx
Ik heb het mijn ouders verteld, en mijn vriend zijn ouders...! Voorderest weet niemand het nog en willen we wachten met 12 weken!