Hi meiden Ik ben vandaag 5 weken zwanger, ik ben alleen een beetje ongerust omdat ik niks voel... Een week voor mijn nod had ik krampen en veel gedoe in mijn darmen, op de dag dat ik mijn menstruatie verwachte ook, maar nu is dat helemaal weg. Ik voel werkelijk niks. Niet misselijk. Mijn borsten zijn minder gevoelig dan vorige week, alhoewel ze nog steeds groter zijn dan normaal en een beetje gevoelig zijn. Ik heb gister voor de zekerheid NOG EEN KEER getest (5e positieve test deze week), maar dan clearblue met conceptie indicator, daar wordt ook aangegeven zwanger 3+ (bevruchting is meer dan 3 weken geleden) dus ik denk dat ik daaruit de conclusie kan trekken dat ik vol met hormonen zit. Toch? Want ik neem aan dat het aantal weken gebaseerd is op de hoeveelheid hcg in je urine.. Toch blijf ik me druk maken..Kent iemand dit?
ik ben zelf nu ruim 6 weken zwanger en herken je gevoel helemaal. ook ik voel niks. heb af en toe krampen in mijn buik en dan denk ik o jee nu komt het maar er komt niks. ik heb alleen hele gevoelige borsten en zeker avonds in bed ik slaap meestal op mijn zij of mijn buik en als ik draai doen mijn borsten echt pijn. voor mij voelt het dus ook nog niet echt zwanger zijn. we hebben het dan ook nog aan niemand verteld zelf niet aan de ouders. ik wil eerst mijn echo over 2 weken afwachten want dan word mijn gevoel bevestigd dankan ik eindelijk zien dat ik zwanger ben.( hoop ik ) maar ja beter geen last van kwaaltje of wel succes met je zwangerschap
van harte meiden! je hoeft ook echt niet veel te voelen hoor! niet iedere vrouw heeft dat... zelf werd ik pas vanaf 7 weken misselijk... geniet ervan!
Gefeliciteerd! Wie weet komen de kwaaltjes straks wel en ben je blij dat je die nu nog niet had. Ik wens je een hele voorspoedige zwangerschap!
Hé Chica, Gefeliciteerd met je zwangerschap!! Ik mag mezelf denk ik wel een 'ervaringsdeskundige' noemen wat betreft zwanger zijn zonder kwaaltjes. Bij de zwangerschap van mijn eerste heb ik echt geen kwaaltje gehad. Wat vermoeid tussen de 8 en 14 weken maar dat was het ook. Niet misselijk, geen gevoelige borsten, eigenlijk niets. Later kwamen de standaard dingen wel maar tot de echo met 11 weken leefde ik in grote onzekerheid. Nu heb ik gisteren net ontdekt dat ik weer zwanger ben en het lijkt hetzelfde te zijn als bij de eerste. Voel helemaal niets en voel me dus ook nog niet zwanger ofzo.... Maar het feit dat je niets voelt hoeft dus helemaal niets te betekenen. Ik weet nu hoe het is om zwanger te zijn zonder kwaaltjes. En dat is best fijn. Dus probeer er gewoon lekker van te genieten zonder je al te veel zorgen te maken!!
hoi fransa als eerste gefeliciteerd met je zwangerschap. het is toch wel geruststellend als je van iemand hoort die ook helemaal geen kwaaltjes had. maar ben toch blij als ik volgende week mijn echo krijg. geniet van je zwangerschap
Ook hier iemand zonder kwaaltjes...alleen wat moeier en af en toe ineens veel honger of juist geen trek... maar geen gevoelige borsten ofzo.. De eerste keer verloor ik zelfs 6 dagen lang bruin bloed.... gelukkig kreeg ik toen snel een echo maar man wat een tijd was dat... Maak je dus niet drukker als nodig...het hoeft niets te betekenen
Hee meiden!! Ook in ben weer zwanger! (had vorige week vrijdag een positieve bloedtest en vandaag een positieve zwangerschapstest. De echo vandaag was nog negatief, waarschijnlijk te vroeg... Moet woensdag weer bloed prikken en moet volgende week maandag weer voor een nieuwe inwendige echo om te kijken hoe het dan is...) Ik heb grotere, gevoelige, borsten, ben erg vermoeid en heb last van erg emotionele buien ineens... Verder voel ik niks... Oja, heb een opgeblazen buik. Hoop dat dit normaal is, maar als ik dit allemaal lees dan moet dat zowat wel! Ik heb verder geen ervaring, de vorige zwangerschap is met 5-6 weken spontaan afgebroken Toen wist ik eigenlijk onbewust vanaf het begin al dat het niet goed zat, had toen totaal nergens last van.... Liefs Ananas89
Hallo Allemaal, ik ben eind febr. gestopt met de pil en heb toen de ontrekkingsbloeding gehad. Sindsdien niet echt meer ongesteld geweest. Eind maart een kleine bloeding van twee dagen.. ik deed een aantal testen welke negatief waren. Op 17 mei een test en deze was positief!! gisteren voor de echo geweest omdat de HA niet wist hoe lang ik zou kunnen zijn. Hierna nog een test gedaan van Clearblue en inderdaad zwanger 3+ gaf die aan. Op de echo was het dooierzakje te zien in de baarmoeder. Er was alleen nog geen hartactiviteit dus ik moet volgende week terug voor een 2de echo. Het hartje zou zich namelijk later ontwikkelen. !!!!@Ananas89, wat bedoelde jij met de echo was negatief was er dan helemaal nog niets te zien? We zien nu benieuwd en deze week zal, gevoelsmatig, nog heel lang gaan duren. Ik hoop dat deze zwangerschap blijft en dat het normaal was dat er nog geen hartactiviteit was..
Gefeliciteerd!!! Ik had ook erg weinig kwaaltjes. Ik was daarom ook overtuigd dat ik niet zwanger was. Dus ik was erg verrasd toen dat wel bleek. Ik had alleen een beetje buikkrampen, maar verder niets. Rond 8-9 weken werd ik voor het eerst een beetje misselijk, maar niet overdreven. Het enige wat ik wel bijna vanaf het begin heb, is dat ik enorme honger heb. Vrijdag heb ik mijn eerste echo en omdat het tot nu toe bijna kwaalloos verloopt, ben ik toch wel zenuwachtig. In ieder geval heel veel plezier en succes met je zwangerschap. Bedenk maar zo iedereen is anders en iedereen heeft weer ergens anders last van. Dat maakt het ook zo leuk maar ook lastig
@dieni, Klopt.... het enige wat er te zien was was een soort ringetje. Dat zou het kunnen zijn maar dat kon de gyneacoloog niet met zekerheid zeggen. Bij mij is het echter allemaal wat raar verlopen... Mijn hele verhaal staat bij "Even voorstellen" En dan als onderwerp: Hartstikke nieuw en een beetje onzeker. Ik ben namelijk na mijn miskraam niet meer ongesteld geweest en ben nu alweer zwanger (2.5 maand later). Ik heb ook al 3 weken last van de klachten die ik heb, en wist eigenlijk ook direct dat ik zwanger was. Daarom dachten ze dat ik al verder kon zijn. Maar voelde het dus al vanaf de eerste dag... Maar er was nu dus nog niet echt duidelijk wat te zien. Het was waarschijnlijk te vroeg nog, ben nu 4 weken waarschijnlijk (2 weken+2) dus woensdag moet ik weer bloed prikken (opnieuw HcG meten) en volgende week maandag voor de nieuwe echo en dan zien we weer verder. Maar vindt het echt eng!! Ik hoop zo dat het nu wel goed gaat!! Ben als de dood dat er straks niks zit... Mijn vriend zegt dat ik het los moet laten en dat het allemaal wel goed komt, maar ik ben onbewust echt wel een beetje bang... Liefs "ananas89"
Oke, wat spannend allemaal he. Iedereen zegt altijd dat we ons niet druk moeten maken, maar dat doe je al vanaf de test positief is. Iedereen maakt zich zorgen en zal nadenken over alles wat die voelt en zal gaan rekenen of het allemaal klopt enzo..hadden we maar een tijdmachine he! Klopt het volgens jullie wel dat het hartje pas later zichtbaar is..ik hoop van wel en dat het gewoon goed zit!
Hallo allemaal, Heb dit berichtje al op verschillende plaatsen gepost dus ook even hier Gisteren de uitslag van mijn bloed: in een kleine week gestegen van 49 naar 1500! Dus dat was erg goed! Echo: Een vruchtzak met daarin een dooierzak met een vruchtje eraan! En als kersje op de taart zagen we ook de hartslag al!! echt zooo mooi om te zien ik ben nu officieel zwanger! Alle zorgen zijn van mijn schouders gegleden en ik kan nu ook echt gaan genieten! Liefs Ananas89
Hey Ananas en de rest, Ook ik had vandaag mijn tweede echo. We zagen het dooierzakje met de foetale delen en eveneens de hartslag!! Superblij zijn we nu. Ik ben 6wkn en 1 dag zwanger..het mupje is 6mm hahah Succes allemaal!!!!
@ Dieni! Wat gaaf!! Super!! Onwijs gefeliciteerd! Haha, ik ben ook rond de 6 weken zijn we eigenlijk hetzelfde moment uitgerekend! Hoop dat alles voorspoedig mag gaan! Liefs Ananas! Ps. Waarom had jij nu ook al je 2e echo? Beetje zelfde situatie als ik of iets heel anders?? Liefs!!