Joepie, zwanger! Maar ik voel nog niks..

Discussie in 'Ik ben zwanger' gestart door Chica82, 23 mei 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Chica82

Chica82 Fanatiek lid

23 mei 2010
    1.387
    74
    48
    Amsterdam
    Hallo

Ik was op vakantie dus had nog niet alle berichtjes gelezen. Bedankt voor de felicitaties. Over 2 weken de echo, het begint nu al echt dichtbij te komen. Ik zit nu in de 8ste week.

Ik had vanaf week 6+7 af en toe dagen dat ik me een beetje beroerd voelde, en gepaard met een verminderde eetlust. Als ik dan iets had besteld zat ik na 2 happen al vol en werd ik misselijk als ik probeerde door te eten.

Nu voel ik me al weer 3 dagen normaal. Ik maak me uiteraard dan weer ongerust, maar ik moet maar stoppen met zorgen maken want over 2 weken weet ik meer. Ik verheug me er zo op, maar tegelijk ben ik erg bang dat het hartje dan opeens niet klopt ofzo, of dat het nooit verder is gegroeid..

Bijna de hele vakantie last gehad van slapeloosheid, werd ik 's nachts wakker om te plassen en kon ik vervolgens niet meer inslapen, heel irritant, ik weet niet of het de stress is of door de hormonen. Kent iemand dit?

Klopt het dat die misselijkheid/beroerd voelen in vlagen gaat? Dat je je dus dagen goed kan voelen?

2. Ananas89

Ananas89 Fanatiek lid

31 mei 2010
    1.188
    0
    0
    @Chica82: Jep de beroerdheid komt met vlagen. Eergister had ik alleen in de ochtend een beetje last en voordat ik ging slapen.
    Gisteren tot gistermiddag half 3 hondsberoerd geweest...En voor het slapengaan weer beroerd.
    Vandaag eigenlijk amper beroerd. Wel vaak last van wat zuur...

Ik heb het dus ook met vlagen:)
    En in het begin had ik bijna geen last van misselijkheid.
    En als ik bijvoorbeeld kijk naar wat mijn moeder zei: die heeft 3 heel makkelijke zwangerschappen gehad zonder ook maar een enkel kwaaltje...Die had echt nergens last van...

Het kan dus allemaal heel verschillend zijn en kan ook per dag heel erg verschillen...

Liefs!!

3. kwebbeltje

kwebbeltje VIP lid

13 jul 2005
    15.340
    1
    0
    Verpleegkundige
    Duitsland
    Gefeliciteerd.

Om te kletsen kan je elders op het forum een topic aanmaken of je ergens bij aansluiten.
    Dit topic is alleen voor felicitaties bedoeld.

kwebbel

4. Chica82

Chica82 Fanatiek lid

23 mei 2010
    1.387
    74
    48
    Amsterdam
    Hi Ananas,

Bedankt voor je reactie, ik ben echt neurotisch bezig. Eerst ben ik bang of ik überhaupt zwanger kan raken, en dan lukt het binnen 2 maanden, heb ik een positieve test in handen, word ik bang of ik wel zwanger blijf...

Ik word moe van mezelf..

5. Ananas89

Ananas89 Fanatiek lid

31 mei 2010
    1.188
    0
    0
    #25 Ananas89, 9 jun 2010
    Laatst bewerkt door een moderator: 9 jun 2010
    anyway:

@ Chica82: Hormonen! ;) die doen alles....echt kan je wel gek van worden! Haha, dat zijn echt rare dingen! Maar wel super dat het bij jullie met 2 maanden al is gelukt! :D Hoop echt dat jullie kindje lekker blijft zitten waar het zit! En dat hoop ik ook voor mijzelf :D ;)

Liefs!!

Ps. Wanneer ben je uitgerekend??

6. Kovu

Kovu Fanatiek lid

30 jan 2007
    1.130
    0
    0
    Pedagoog
    Provincie Limburg
    Gefeliciteerd!

7. Chica82

Chica82 Fanatiek lid

23 mei 2010
    1.387
    74
    48
    Amsterdam
    Hi ananas

ik ben in januari uitgerekend, vrijdag heb ik een afspraak bij de verloskundige, een intake. En jij?

Moet ik naar die intake eigenlijk nog iets meenemen? Ik las ergens ochtend urine maar daar hebben ze niks over gezegd tegen mij..misschien moet ik anders nog even bellen en navragen of ik iets mee moet nemen of niet. Als ik met urine aankom en het hoeft niet zit ik daar met mijn potje pis:)

Ik las ook dat ze dan naar het hartje gaan luisteren? Maar dat werd maar op een website gezegd en het leek me eigenlijk vreemd dat ze dat al kunnen doen..

8. Chica82

Chica82 Fanatiek lid

23 mei 2010
    1.387
    74
    48
    Amsterdam
    Thanks kovu!

9. dieni

dieni Actief lid

17 mei 2010
    113
    0
    0
    Hey Ananas,
    ik had een tweede echo omdat men niet wist hoe ver ik was. ik ging dus de eerste keer voor een termijnecho maar toen zagen ze wel iets zitten maar nog geen hartactiviteit toen ik dus afgelopen dinsdag terug moest komen was er hartactiviteit en was ik 6wkn en een dag, haha!
    nu wachten op de 12weken...ik ben 31jan uitgerekend!!

10. megamom

megamom Actief lid

26 mei 2010
    360
    0
    0
    onderwijs
    Zuid-Holland
    Ik sluit me helemaal aan bij het verhaal van Fransa...Bij mijn dochter had ik ook nergens last van tot een maand of vijf (kreeg toen enorme last van brandend maagzuur...) En nu ben ik weer zwanger, maar merk er weer niets van.
    Een vriendin van mij heeft drie maanden boven de pot gehangen...Geniet ervan, ook al is het natuurlijk erg spannend allemaal!! En, gefeliciteerd natuurlijk!

11. luukske

luukske VIP lid

5 sep 2008
    6.682
    0
    0
    verpleegkundige
    limburg
    gefeliciteerd!

12. La femme Nikita

La femme Nikita Fanatiek lid

21 mrt 2009
    3.088
    0
    0
    hey dames...een dikke proficiat voor jullie allemaal...
    hier eentje die jullie gevoelend herkend.
    zwanger, maar merk helemaal niks, heb dan ook niet zelf getest, maar gewacht op de bloedtest i.v.m. de IVF.
    Wil graag met jullie meekletsen, maken jullie nog een Topic ergens anders aan, want ik las, dat deze eigenlijk echt alleen maar voor felicitaties bedoeld was....

13. Chica82

Chica82 Fanatiek lid

23 mei 2010
    1.387
    74
    48
    Amsterdam
    Hi leuk idee een topic te openen, hoever ben jij nu???

Morgen ga ik voor de eerste echo, was gister 8 weken maar voel me te nerveus dus mag morgen komen.

14. La femme Nikita

21 mrt 2009
    3.088
    0
    0
    wow...8 weken al...ik ben nu bijna 5 weken...en merk dus ook niks...
    weet je wat, ik ga nu een topic openen bij eerste symptomen...hoop daar veel van jullie terug te zien...

15. mamma1

mamma1 Actief lid

20 apr 2009
    420
    0
    0
    Van harte gefeliciteerd!

16. Jennifer

Jennifer Lid

18 jun 2010
    30
    0
    0
    NULL
    NULL
    Gefeliciteerd!! geniet er maar van...

Ik hoop dat ik ook zwanger ben...mijn NOD is de 23ste. Heb ook 9 dagen voor NOD ongesteldheidsgevoel (innesteling?) gehad.. maar ik weet t allemaal niet meer, het is zo spannend.. de een voelt veel, de ander niet...

VEEEEEL Zwangerschapsplezier gewenst.

J

17. Ladii

Ladii Lid

23 jun 2010
    5
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik herken het helemaal, ik ben nu zelf 4 weken en 4 dagen zwanger en voel ook echt weinig tot niets heb steeds het idee van zou het er nog wel zijn, keer op keer de test terug kijken en daar stond toch echt "zwanger" de tweede test was toch echt een plusje maar toch zal zo blij zijn als de eerste echo geweest is.

Heb ook als ik zachtjes in mijn tepels knijp dat er wat wit vocht uit komt, herkent iemand dit? of kan het kwaad?

18. Chocolaatje30

Chocolaatje30 Nieuw lid

12 mei 2010
    1
    0
    0
    Hallo allemaal! Ik zit nu voor het eerst op het forum. Ik ben vandaag ook 6 weken zwanger en merk ook nog niets, behalve hele gevoelige borsten. Ik heb wel veel last van pukkels helaas :x Ik vind het zelf nog heel onwerkelijk dat het zo is, gek he. Volgende week eerste afspraak bij de Verloskundige, ben benieuwd!
    Meiden, in ieder geval allemaal gefeliciteerd.

19. La femme Nikita

21 mrt 2009
    3.088
    0
    0

Deel Deze Pagina