Joepie, zwanger! Maar toch verdrietig...

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door marjelleke, 10 okt 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sillaah

sillaah Fanatiek lid

21 sep 2006
    1.429
    0
    0
    Utrecht
    ik sluit me hier ook bij aan,
    ik begrijp best dat t voor haar heeeel moeilijk is om jou zwanger te zien.
    terwijl zei het zo graag wilt.
    maar ze moet t respecteren en blij voor jou zijn !
    daar ben je toch vriendinnen voor ? om elkaar te steunen en er voor
    elkaar te zijn.
    laat haar voorlopig maar even met rust mischien moet ze even aan t idee
    wennen .. en t accepteren, ze is waarschijnlijk erg geschrokken.
    maar denk nu aan jezelf, geen stress ! jij hebt ook recht op dit geluk !
    heel erg veel sterkte

2. missX

missX Fanatiek lid

2 mrt 2006
    1.226
    0
    36
    Erg jammer dat je vriendin niet blij kan zijn voor jou...zelf zou ik dat nooit kunnen..toen wij ook al bezig waren werd er ook een ander stel dat wij kennen zwanger maar ik was echt wel superblij voor hun! Vind het ergens ook een beetje raar want 5 maanden proberen is ook nog helemaal zo lang niet...ik weet niet of zij dat zich wel beseft?

3. Loeki2

Loeki2 VIP lid

3 jun 2006
    16.265
    1
    0
    Ik ben het met een aantal dames eens dat 5 maanden proberen echt niet lang is. Ik ben na 10 maanden eindelijk zwanger geraakt, maar in die tijd gunde ik het echt iedereen, wel heb je een gevoel van 'waarom zij wel en wij niet' maar dat moet je ook van je af kunnen zetten vind ik, zeker als het om je beste vriendin gaat.Mijn vriendin is ook al een tijdje bezig en toen ik het haar vertelde hebben we gelijk een afspraak gemaakt om leuke dingen voor mij en de kleine te gaan kopen. Dat was echt top van haar. Als je vriendin je dit niet gunt denk ik dat je misschien even afstand moet nemen van de 'vriendschap' en lekker moet gaan genieten met degene die het jullie wel gunnen.

4. Linda30

Linda30 Lid

19 sep 2006
    24
    0
    0
    Wij hebben er zes jaar over gedaan. We hebben iedere medische behandeling wel ondergaan en erg veel verdriet gehad.
    Nu ben ik (zijn we) "zomaar" spontaan zwanger. Ik vind zelf 5 maanden ook wel wat kort om zo te reageren. Na 1 jaar had ik wel dat ik jaloerser werd maar misgunde het niemand.. Maar na 5 mnd nog niet hoor. Wel is ieder anders en reageert ieder op haar manier. Ik vind wel dat ze er niet slim aan doet om afstand van je te nemen. En zo isoleert zij zichzelf alleen maar nog meer. Dat deed ik op het laatst ook en ik spreek uit ervaring dat dat erg eenzaam is....Ik dacht altijd waarom hebben wij dit nu weer. Totdat ik me afvroeg "waarom wij niet!" Heel verhelderend.
    Laat je vriendin maar even met rust. Ze komt, als zij er aan toe is, vanzelf wel weer toenadering zoeken.
    Geniet van je zwangerschap...

Deel Deze Pagina