Hey meiden, Weet sinds afgelopen woensdag dat ik zwanger ben van mijn eerste icsi poging. Ik dacht dat als ik de uitslag zou krijgen van de bloedtest afgelopen vrijdag dat ik echt het jippie ja jeej wauw gevoel zou krijgen......heb ik ook wel maar aan de andere kant zo ontzettend bang dat het mis gaat......dus mag volgende week nog een bloedtest doen om te kijken of me waardes nog steeds gelijk lopen en 26 maart de eerste echo. Zou dan met 6 weken en 5 dagen zijn. Groetjes lilmomo
Heel herkenbaar, die vreselijke onzekerheid.. Gefeliciteerd! Hopelijk snel een mooie echo en dan eindelijk écht genieten!
Dankjewel dames.....maar die onzekerheid he.....pfff het kilt me bijna en de angst om een miskraam te krijgen is zo grooooooooooooot Waarom nou? Ik wil me Wauw voelen En niet zo blegh
Nog steeds heel herkenbaar.. Het is echt slopend! Kom je anders meeschrijven in het 'Zwanger na de MMM'-topic? Daar zitten nog veel meer onzekere mutsen http://www.zwangerschapspagina.nl/zwangerschap-clubs/501262-zwanger-na-mmm.html