Voor de 1e keer zwanger

Discussie in 'Ik ben zwanger' gestart door Wendy1978, 11 okt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Wendy1978

Wendy1978 Nieuw lid

14 jul 2008
    4
    0
    0
    Hallo allemaal, ik heb gisteren een test gedaan en ben zwanger! Ik ben 4 maanden geleden met de pil gestopt en het is nu echt raak! Ik kan het nog niet bevatten, heb vanmorgen nog een test gedaan. Je meot 3 minuten wachten op de uitslag, maar het 2e streepje kwam al meteen, dus zeer zwanger! Ben echt blij! Nu gaat het een spannende tijd worden, dit is de 1e keer, dus weet ik allemaal nog niet wat ik nu moet doen (huisarts, verloskundige etc...)

Groetjes Wendy

2. wolly

wolly Niet meer actief

Gefeliciteerd met je zwangerschap, geniet ervan.

Je zou al een afspr kunnen maken met de vk en wat je ook kan doen is bij de huisarts vertellen dat je zwanger bent en dan zal hij/zij je wel vertellen wat je verder moet doen.

Liefs wolly :)

3. Michelle04

Michelle04 Fanatiek lid

6 aug 2008
    1.805
    0
    0
    Wendy van harte gefeliciteerd met je zwangerschap!
    Je kan gewoon al de verloskundige bellen en zij maakt dan vast een afspraak met je. Ik heb ook even mijn zorgverzekeraar gebeld en gecheckt of ik per 1 januari 2009 mijn verzekering moest aanvullen. Verder vooral lekker lezen op dit forum en niet vergeten te genieten ;)

4. Mama30

Mama30 Lid

1 apr 2008
    31
    0
    0
    Hallo,

Gisteren heb ik ook de test (of beter gezegd de tests) gedaan en ontdekt dat ik zwanger ben.
    Terwijl ik eerder altijd fantaseerde hoe ik het aan mijn man zou gaan vertellen, kon ik gisteren bijna niet wachten om mijn broek omhoog te doen en uit de wc te rennen, schreeuwend, met een grijns om mijn gezicht dat ik zwanger ben...
    We zijn ook heel erg blij! We kunnen het nog niet bevatten, maar we weten het zeker. Ik krijg nog wel af en toe paniekaanvalletjes over de praktische zaken... want ik werk fulltime en studeer parttime erbij...dus hoe moet dat.. en ben ook net met mijn scriptie begonnen. Als ik dan bedenkt dat ik dan de hele zwangerschap ook deadlines heb die ik moet halen, dan krijg ik het een beetje benauwd.. maar gauw bedenkt ik me weer en weet ik wat echt belangrijk is en wat prioriteit heeft en dan word ik weer rustig.
    Dat zijn dan in het kort mijn eerste momenten van zwangerschap.
    Oh en verder ben ik ook benieuwd of ik eerst huisarts of verloskundige moet bellen en wanneer vertellen we het aan anderen... familie, vrienden, werk. We zouden het liefst even 1e controle willen afwachten, maar ik zou het ook heel graag z.s.m. aan iedereen willen vertellen. In ieder geval, heb ik het nu een beetje toch verteld. ;)

liefs

5. Humbly89

Humbly89 VIP lid

15 apr 2008
    9.721
    3.154
    113
    Vrouw
    Gefeliciteerd!

6. mamajanssen

mamajanssen Nieuw lid

10 okt 2008
    3
    0
    0
    kinderdagverblijf
    den haag
    GEFELICITEERD mama 30 en Wendy!

Het is echt geweldig om zwanger te zijn en om dit te delen met je beste vrienden, familie en zekker je man....

groetjes patty

7. angelique83

angelique83 Bekend lid

28 jun 2007
    819
    0
    0
    Zoetermeer
    Gefeliciteerd :)

8. Annerie

Annerie Bekend lid

22 jul 2006