Hoi allemaal, Ik ben Meijtje 27 jaar uit omgeving Rotterdam. Samen met mijn man voor ons eerste kind. Niet te geloven!! 40 dagen ontpillen anderhalve dag ongesteld (als dat echt een ongesteldheid is geweest) en daarna gelijk raak! Ik kan het nog steeds niet geloven dat het zo snel gelukt is. De mat care test gaf 3 dagen na NOD negatief aan, nog geen twee weken later die van de kruidvat gehaald en dit is het resultaat Ik weet ook niet of die mat care testen te vertrouwen zijn/ waren. Het is allemaal zo snel gegaan, we hadden er toch wel 6 maanden voor uitgetrokken, maar gelukkig is het eerder gelukt. Hopelijk blijft het wondertje zitten en mag het uitgroeien tot een gezonde baby Volgende week naar de vk. Ik ben zo benieuwd. Het enige waar ik zelf aan kan merken dat ik zwanger ben, is dat ik ontzettend moe ben en af en toe een nachtmerrie over kinderen heb. Ontzettend irritant trouwens, mijn fantasie neemt dan helemaal een loopje met me. Ik zal ook bij de gyn lopen, omdat er een stuk van mijn baarmoedermond weggesneden is door HPV virus. Iemand anders die dit ook heeft meegemaakt?? Haha ik zit met zoveel vragen en onzekerheden. Wij zijn super gelukkig!! groetjes van Meij
@star880, echt he, ik kan het nog steeds niet geloven. Het verbaasde mij dat hij zo snel (gelijk) en zo donker kleurde, want een anderhalve week eerder was de teststreep omo wit! Misschien ligt het wel aan het merk, maar zijn beide vroeg testers. Ik stond uhhhh schat met mijn mond open. Zegt hij doodleuk.... ik wist het al een week, ik merkte al kleine veranderingen aan je hahahaha