Zwanger.. Het was wel even schrikken! Ik was gewoon aan de pil.. Ik werd vanaf juni niet meer ongesteld, tja ach, het zal wel dacht ik nog. Hoevaak kwam het nou voor dat ik wél ongesteld werd als ik in m'n rust week zat.. Na mijn verjaardag in augustus werd ik steeds moeier.. en was nog niet ongesteld.. toch maar een testje halen.. en ja hoor, tot 2 keer toe, 2 prachtige lichte streepjes.. Op dat moment was mijn vriend op vakantie in Italië.. Die wist niet wat hij hoorde natuurlijk.. Die zag in eerste instantie z'n "jeugd" voorbij gaan! Gelukkig zijn we na die tijd wel zo aan elkaar gewend dat we snel tot een beslissen kwamen. We zouden de echo afwachten en als het er goed uitzag houden. (de echo had ik met 8 weken en 2 dagen als termijn bepaling) Omdat ik dus in het begin van m'n zwangerschap als een ketter heb gerookt en in de vakantie aardig wat alcohol ophad was ik toch wel een beetje bang. Nu zijn we inmiddels op de helft! Ik ben spontaan gestopt met roken, zonder er over na te denken, alcohol is helemaal uit den boze! Vandaag heb ik mijn 20 weken echo! Dus we zullen eens kijken of we het geslacht kunnen ontmaskeren. Alle spulletjes hebben we al voor ons Draakje/Engeltje!( het is maar net hoe hard ik geschopt word!) We hebben urgentie voor een huis.. We hebben de meest geweldige toekomst plannen.. Maar wat ik vooral belangrijk vind, is dat we elkaar hebben. Zelf al mocht het nou blijken, dat er misschien toch iets zou zijn met de kleine... Dan kan het ons niks schelen. Bij ons is het niet liever een jongetje als een meisje of andersom bij ons is het niet, als het maar gezond is.. Nee.. bij ons gaat het erom dat we alle 3 gelukkig worden! En tot nu toe gaat het perfect!Voor ons staat geluk op dit moment boven aan. Voor alle andere mamma's hier, een hele fijne zwangerschap! Heel veel liefs
Van harte gefeliciteerd! Wat een heerlijke benadering voor de verrassing van je leven. Heb echt met plezier je verhaaltje gelezen! Waarschijnlijk ben je een gezellige aanwinst voor het forum! Goede zwangerschap gewenst! Elmo
M'n echo is helemaal goed gegaan! De kleine is wel een beetje camera-schuw, maaaar Alles zag er prima uit, mooi op schema eeeeeeeeeeen Ik weet wat het word! Bedankt voor alle lieve berichtjes! Positieve reacties kan je niet genoeg krijgen! Liefss p.s. de foto's staan onder de naam Ukkiej! bij de echo's!
Gefeliciteerd meid! Ik ben zelf ook 18 en mijn vriend is net 22, en we zijn sinds September ook 4 jaar samen. En ik vermoed dat ik zwanger ben, moet eind van de week een test doen van de dokter. Heel fijn dat je er zo blij mee bent, zou ik ook zijn hoor. Geniet van je zwangerschap en van je baby straks! Dikke kus, Lioli.