Hoi liefste mensen, wij zaten in ronde 4 en aangezien ik net een Nail-studio overgenomen heb, hadden we beslotten dat we nog een beetje gaan wachten Nou, daar hadden we dan ng niet met onze Mini-we (kleine-wij) gerekend Ik had enorme last van mn borsten en was al 14 dagen over tijd... maar elke test was en bleef negatief :'( dus, ja, we wouden gewoon pauze inlassen, en ik wachte op mijn maandstonden... nu goed, aangezien mijn borsten zoooo pijn deden, besloot ik toch eens naar de Gyn te gaan... Mss waren mijn hormonen door elkaar Nu goed, doc maakt dus echo... en wat zien we??? IK BEN AL 4 WEKEN ZWANGER hahahaha wij schoten allebei in de lach, gewoon omdat we er eigenlijk ECHT niet meer MEE gerekend hadden.... lol maar nu is het dus zover... op 31 okt. 2010 dus halloween zou ons spookje geboren moeten worden Wij zijn heel erg gelukkig
Ik had na onze miskraam afgelopen November ook niet gedacht zo snel zwanger te raken, maar we zijn er ontzettend blij mee. En het is heel erg welkom, en houden er nu al heel veel van. Dinsdag gaan we voor een echo en vinden het wel heel spannend. En hopen een hele mooie echo te mogen zien met een heel mooi kloppend hartje. Gr Belly34
dank jullie meiden Ng niet echt klachtjes, behalve dat ik naar een sigaret smacht, maar het voor ons kleintje wil opgeven Dus ff geen sigaretten meer
Hey meiden, jammer genoeg was het toch niets... Ik was dus verleden week vrijdag bij de gyn, en die bevestigde dat ik 4 weken zwanger was... nu, deze morgen kreeg ik bloedingen, snelde naar het ziekenhuis, waar ze een bloedtest afnamen en ook ng een echo deden. Ik was helemaal niet zwanger... vind het verschrikkelijk zuur, omdat ik dus echt echo-foto's hier liggen heb... (ondertussen weet ik dat het van een bloedklonter zijn) nou prachtig iig... ik was megaverdrietig en ook megakwaad... maar goed... ik zal nu ook een tijdje afstand nemen van ZP... in de hoop een kleine afstand te creëren en er niet meer dagelijks mee bezig te zijn... mss tot hoors... en ng eens bedankt aan allemaal voor de steun, hulp en lieve woorden. grtjs, cindy
Oh wat erg voor jullie. Ik kan je boosheid en verdriet ook heel goed begrijpen. Zo denk je dat je al een prachtig vruchtje van vier weken hebt, en dan blijkt het heel iets anders te zijn. Bah! Ik wilde je in ieder geval heel veel sterkte wensen, en ook al ken ik je niet persoonlijk: Ook een dikke knuff.