Hoi meiden, Ik heb de afgelopen week zo ongeveer 4 keer licht positief getest!!!! AAAAAAHHHHHHHH Ja hoor, zwanger!!! 22-02 de eerste echo bij de gyn. Ben zooooo blij, maar oh zo bang, dat het niet goed blijkt te zijn. Ik heb al 2x een miskraam gehad en dat bleek iedere keer bij de eerste echt Wel voel ik mij echt super zwanger....pijn in de borsten, dagelijks misselijk, snel hoofdpijn, snel moe en zeurende pijn in mijn onderbuik, uitstralend naar mn benen... De kwaaltjes heb ik de vorige 2 keren (behalve de borsten) niet gehad.....Dus langzaamaan durf ik te zeggen dat ik zwanger ben en te hopen dat het nu eens goed zal gaan.......
gefeliciteerd, probeer er van te genieten en niet te druk maken. je kan gelukkig al snel bij de gyn terecht! x
Hey meiden, TNX voor jullie lieve reacties! Zeker geniet ik er van! Maar kan er niks aan doen dat ik toch ff een paar keer per dag moet denken aan het feit, dat het mis kan gaan... Bijvoorbeeld als mijn borsten ff wat minder pijnlijk zijn....of als ik denk aan de eerste echo... De vorige MK's werden duidelijk bij de eerste echo, namelijk... Maarrrr nog 1,5 week en ik heb zekerheid! Als die echo is wat het moet zijn op dat moment, dan durf ik echt super had mee te juichen!! Ergens weet ik hetwel zeker, maar toch... Ik hou jullie op de hoogte! Gr. tante Bep
van harte gefeliciteerd met jullie zwangerschap ik hoop dat je na de eerste echo echt kunt gaan genieten! succes met aftellen tot het zover is! liefs Suuus
Proficiat. En het is inderdaad spannend. Ik duim iig mee. En laat het maar weten wat de gyn zegt, he.