Ik mag hier weer me verhaaltje plaatsen! want ik ben zwanger! als alles goed gaat ben ik rond 22-10-2011 uitgerekend van ons 2de kindje. In juni 2010 zijn wij gestopt met de pil onze dochter was toen 13 maanden. omdat we voor onze dochter 1.5 jaar bezig waren hebben we besloten toen te stoppen met de pil. die maand geen ongi geweest en in juli getest en we waren zwanger. met de 8 weken echo kwamen we erachter dat we zwanger waren van een 2ling. helaas zijn beide hartjes snel daarna gestopt, hier kwamen we achter met de 12 weken echo. dag erna met spoed opgenomen en gecuriteerd. nu 5 maanden later zijn we weer zwanger. van de week durfde ik nog niet echt op een roze wolk te gaan zitten bang dat het weer mis zou gaan. vanmorgen me laatste test gedaan (zie album voor resultaat testrijtje) en ga nu lekker hoog op die roze wolk zitten en kom er niet eerder vanaf dan dat ik een klein ukkie in me armen heb. hoop dat iedereen snel zwanger mag zijn van een heerlijke plak beeb! liefs sabrina
Van harte met je zwangerschap. Probeer er lekker van te genieten ondanks misschien je onzekerheid. Dit keer gaat het vast allemaal goed.
miss. heb je zin om in dit topic mee te kletsen? http://www.zwangerschapspagina.nl/zwangerschap-clubs/257587-wie-meer-net-zwanger-tweede.html