Whaah ik ben gewoon zwanger en dat in de 1e ronde. Ik heb al lange tijd een regelmatige cyclus! Ik teste 4 dagen voor NOD, op NOD zelf en 1 dag na negatief (wel gevoel dat ik bij de laatste misschien heel iets zag, maar als negatief gezien) en nu 4 dagen naar NOD een hele duidelijke 2e streep!! Wat is dit gek en onwerkelijk!!!
jeeeej, gefeli!! weet nog goed hoe gek en onwerkelijk het bij mij ook voelde geniet ervan en je hebt nog alle tijd om het echt te laten bezinken veel geluk en gezondheid toegewenst
Dankjewel meiden!! Ik heb woensdagmiddag een digitale test gedaan van Clearblue, daar kwam zwanger op te staan (echt leuk om te zien). En gisteravond nog een K2V5 gedaan en de streep was al bijna net zo donker als de controle streep.. Kan het nog steeds niet goed geloven, maar het is toch echt zo!
amber IK OOK!!! en ook de eerste ronde!!!! hoeveel weken gaf jou clear bleu aan?? mij gaf die 2-3 weken aan dus nog allemaal erg pril!! vk dacht dat ik 6 weken was ivm met laatste ongesteldheid!!!
Jij ook gefeliciteerd!!! Die van mij gaf 1-2 aan, maar was 's middags en had redelijk wat gedronken, maar kon niet wachten haha! Als ik 1e dag laatste menstruatie neem ben ik nu 5 weken.
hoi amber, van harte gefeliciteerd volgens mij had je al eerder een berichtje geplaatst over je negatieve testen, gelukkig zijn ze nu toch positief geworden! geniet van het goede nieuws liefs Suuus
Inderdaad dat klopt.. wat leuk dat je het nog weet! Heb woensdagochtend 4 dagen naar NOD weer getest, en hartstikke positief
Hallo dames, Allereerst: gefeliciteerd Ik heb vanmorgen ook posi getest CB gaf 1-2 weken aan. Als ik uitga van mijn laatste menstr. (4 Dec) ben ik langer? Wat denken jullie?