Hallo allemaal, Ik wil het eigenlijk van de daken schreeuwen maar 2 jaar geleden heb ik na 5 weken al een miskraam gehad. Ik ben nu bijna 9 weken overtijd en heb positief getest. Volgende week woensdag krijg ik al mijn eerste echo
GEFELICITEERDDDD!!!!! Het is je van harte gegund!!! Ik heb vanochtend ook positief getest en ook ik kan het wel van de daken schreeuwen, haha!
Dank jullie wel voor de felicitaties. Ik voel me nu ook echt zwanger en dat had ik de vorige keer helemaal niet.
hoi hoi ik ben lekker met me vriend een weekje naar griekenland geweest. Was al 4 dagen overtijd voordat we gingen maar ben wel vaker een paar dagen overtijd. Afgelopen maandag in griekenland toch maar een test gedaan en het grappige was dat die dus in het grieks was dus kon nog gaan google ook hihi Ik ben nu dus bijna 6 weken zwanger van mijn vierde kindje. Dit is het eerste kindje met mijn vriend en een echte liefdes baby.
dank je wel cecilia en mamacher. zie dat we ongeveer tegelijk zijn uitgeteld cecillia. Gezellig, heb je al last van zwangerschapskwaaltjes?