Afgelopen dinsdag had ik een positieve test in handen! Ze worden nu mooi donkerder al blijft het zooo spannend! 30 mei kan ik bij de gynaecoloog terecht voor de eerste echo! Heb al twee nachten amper geslapen, ben sinds maandag misselijk en nog erg angstig of alles wel goed blijft gaan. M'n man begint het nu te geloven, we zijn zondag 5 jaar samen en ik doe hard mijn best mijn clearbluetest met indicator te bewaren om de dag extra speciaal te maken. Ik ben hier zo ontzettend dankbaar voor!!! Alleen ik voel me zo onzeker, ik hoop dat dat na een goede echo gaat zakken.
Bedankt ! Ja die onzekerheid vind ik wel moeilijk, vooral snachts als ik wakker lig. Durf haast niet alleen maar blij te zijn.
Gefeliciteerd! Gisteren voor het eerst ook een test gedaan, gelijk positief! Maar inderdaad de onzekerheid of het echt zo mag zijn. Ik heb namelijk een gevoel dat ik ongesteld ga worden
haai allemaal ik ben nu 11 weken zwanger moest vandaag naar de verloskundige en daar hebben ze met een soort apparaatje het hartje konden horen ik was toch zo onzeker omdat het me eerste zwangerschap is ik wou gewoon weten of alles goed was dus zij de verloskundige dat ze het hartje ging zoeken met een apparaatje om mij gerust te kunnen stellen was ik erg blij mee nu ben ik ook niet meer zo onzeker of bang 18 mei heb ik me 1rste ego dan kan ik me kleine zien =D =D
Heee wat super Gefeliciteerd... ik weet niet of dat bij jou ook zo is maar na 2 dagen viel bij mij die clearblue test helemaal uit kweet niet of dat bij jou ook zo is? Liefs
Gefeliciteerd! Tip: maak een foto van de positieve Clearblue uitslag! Na een paar dagen valt hij uit (batterij denk ik??)
Ja hoor man heeft bij de eerste test gelijk meegekeken, maar denk dat hij het pas echt geloofd als die lettertjes in het schermpje verschijnen . Ik ga er een foto van maken als aandenken, wist al dat hij uitvalt na een tijdje.
Ik had zelf ook zo'n schermpje nodig met "zwanger 1-2 weken" om het echt te kunnen geloven, hihihi. Gefeliciteerd!!