ZWANGER! Ik weet het nog maar sinds vanochtend en loop dus al de hele dag op een roze wolk. Ik kwam net thuis van mijn werk en moest meteen even weer kijken of het klopte. De test erbij...en ja hoor...het waren toch echt 2 streepjes. En hele duidelijk nog wel....dus geen twijfel mogelijk. Ik ben zo vreselijk blij dat het na bijna 3 jaar toch nog op de "natuurlijke" manier gelukt is. Veel liefs, Iwish
Wowwww Ik heb weer veel hoop gekregen dankzij jullie Dit is vandaag al de derde persoon deie na zo lang gewacht te hebben eindelijk mag gaan genieten. Heel veel succes meid geniet ervan.
Net getest en ik heb 2 streepjes! Jippie! Ik ben zwanger Een mooier begin van 2008 kan echt niet! Geweldig! Esje 72
Hé Esje! Wat geweldig meid! Ik ben er zelf ook nog helemaal ondersteboven van. Kan bijna aan niks anders meer denken. Maar ben tegelijkertijd ook nog wel heel onzeker hoor. Heb nog maar 1 test gedaan maar die was zo overduidelijk. Hoeveel heb jij er gedaan? En hoe voel je je? Leuk zeg! Samen zwangeren! Liefs, Iwish
Jij ook heel erg gefeliciteerd meid! Ben jij ook zo onzeker? Of ligt dat aan mij? Moet ik nog een test gaan doen of is het al zeker dat ik zwanger ben? Is het vruchtje al goed ingenesteld? Oh wat vragen!
hahaha ik kan mijn eigen voorstellen dat je nog wat onzeker bent, dat is logish je beseft het allemaal niet zo goed natuurlijk. Ik weet niet hoeveel testen je hebt gedaan, maar een streep is een streep. Dus ik denk niet dat je dan nog een test hoeft te doen.
Ik heb maar 1 test gedaan maar die was super duidelijk. Alleen las ik net ergens dat het verstandig is om een paar dagen later nog een test te doen voor de zekerheid. Die kan namelijk negatief zijn als het vruchtje niet goed ingenesteld is. Ik weet het niet hoor. Ik wou dat ik het niet gelezen had!
Wat een geweldig begin, van harte iwish Gezellig met nog een stel meiden Dat onzekere duurdt nog wel even hoor