een kruik heb je nodig ..om straks als je kindje er is in het bedje te leggen ...sommige baby`s hebben moeite om zich op temp. te houden , dus vandaar
Wij hebben vorige week een "Belly warmer" gekocht. Dat is een schijf met hoes erom heen. Er zit geen vloeistof in. Je steekt het ding 3 minuten in het stopcontact en het blijft zeker 4 uur warm. Zonder het risico van lekkend kokend water uit een kruik dat in het bedje komt ! Ze zijn te koop bij Prenatal voor 35 euro. Groetjes, Nikki F
"Mag' je die gebruiken dan? Je hoort vaak dat de kraamzorg alleen met de ouderwetse kruiken wil/mag werken. Pim
Hoi Pim, Geen idee. Een vriendin van mij had ook deze elektrische en dat mocht gewoon. Afwachten maar ! Groetjes Nikki F
NikkiF ik wil je niet gelijk in zak en as brengen maar ik heb heel veel negative berichten erover gehoord dat ze heel snel kapot gaan en dat de prenatal hem niet snel vergoed omdat zei dan jou de schuld geven van verkeerd gebruik.
Ow, ja we hebben wel garantie erop ... maar hopen dat het goed blijft gaan met de kruik ! Groetjes, Nikki F