Wij zijn zwanger!!!

Discussion in 'Ik ben zwanger' started by happy79, Apr 22, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. happy79

happy79 Fanatiek lid

Nov 19, 2008
    2,334
    0
    36
    Ergens in Brabant
    Ben zo verschrikkelijk trots dat ik het hier maar even kom schreeeuwen!! Ben ZWANGER! Gisteren een hartstikke mooie positieve test gehad. Wilde eigenlijk vanochtend pas testen, maar we hielden het gisteren niet meer en hebben het gewoon geprobeerd. Had niet verwacht zo'n duidelijke streep te zien (zie album!) :D .

Ben sinds november gestopt met de nuvaring. Eigenlijk meteen een mooie cyclus. De eerste keer ongesteld was gewoon een feest, was zo bang dat het niet goed zou zitten. Voelde zelfs keurig mijn eisprong. Hopelijk hadden we daar wat aan. Willde eigenlijk wat langer "ontringen" maar in februari zijn we toch begonnen het te proberen. Had meteen het idee dat het raak was, rare steken, een week na mijn ei opeens 's nachts bloedneuzen. Een paar dagen voor NOD voelde ik toch dat er iets gebeurd was; had niet meer het idee dat het goed zat. Toch op NOD getest, negatief, een uur later ongesteld, wel lang en heftig dus denk wel dat er iets aan de hand geweest was. Ik was echt verdrietig. :( ... De maand erop heb ik niets speciaals gevoeld eigenlijk en werd netjes na 27 dagen ongesteld. Nu dan de 3e maand. Weer mij eisprong gevoeld op 7 april. Eigenlijk voelde ik niet zoveel na mijn ei...tot het moment dat ik op 12 april naar de WC was geweest en gewoon wat bloed afveegde! Wat was dit! Gewoon een innestelbloeding :confused: ! Jeetje; wist niet wat me overkwam. Dit is goed nieuws! De week na mijn ei hoopte ik symptomen te krijgen, net zoals die bloedneuzen of wat je allemaal leest. Niks....alleen begon het bruinverlies op 14 april. Dacht dat het weer niks was, het bruinverlies was erg veel namelijk. Tot afgelopen weekend niks gevoeld, alleen maar bruinverlies gehad. Zondag voelde ik opeens dat mijn borsten zeer deden, normaal heb ik dat rond mijn ei...dacht dat ik gewoon ongesteld ging worden. Het bruinverlies werd minder...Mmmm wat is hier aan de hand? Maandag nog meer gevoeld; krampjes net als dat je ongesteld moet worden, maar milder....nog steeds die borsten af en toe een "vol" gevoel, net of mijn eten niet wil zakken... Dinsdag was mijn NOD. Heel de dag broekgeloerd, maar niks! Toen ik ’s avonds thuis kwam zei ik tegen mijn vriend dat we morgenochtend konden testen. Zouden we het niet nu doen was zijn voorstel. Nou GRAAG =D> ! Dus wij naar boven, bekertje mee…..Na drie minuten wachten liepen we terug naar de test in de badkamer en meteen zag ik die vette streep. We zijn zwanger. Zooo gaaf. Mijn lieverd schoot helemaal vol en ik stond te springen van geluk. We worden papa en mama….we zijn intens gelukkig. Gaan goed voor dit kleine frummeltje zorgen en hopelijk mag het uitgroeien tot een mooi evenwichtig mensje :D .

2. vruchtje24

vruchtje24 VIP lid

Jan 2, 2007
    13,206
    432
    83
    Female
    home sweet home
    Super gefeliciteerd met je zwangerschap en geniet ervan!

3. bengeltje86

bengeltje86 VIP lid

Jan 6, 2007
    8,553
    0
    36
    renkum
    van harte gefeliciteerd geniet ervan =D> :D

4. Caruli

Caruli VIP lid

Nov 15, 2007
    31,699
    92
    48
    Zorgverlener
    Noord - Brabant
    gefeliciteerd meid :D

5. R1lana

R1lana Fanatiek lid

Mar 24, 2009
    4,465
    0
    0
    Huisvrouw
    Venhuizen
    Gefeliciteerd !!

6. BLiS

BLiS VIP lid

Jan 29, 2009
    27,768
    1
    38
    Female
    Gefeliciteerd met je zwangerschap, nu lekker gaan genieten :D

7. Zanoni

Zanoni Fanatiek lid

Jun 26, 2006
    2,646
    1
    36
    Administratief medewerkster
    Nijmegen
    gefeliciteerd met je zwangerschap!!

geniet ervan

8. ipad

ipad Niet meer actief

dikke proficiat Happy!

echt super!

9. Elmo

Elmo Niet meer actief

Super gefeliciteerd zeg!

10. kelly25

kelly25 Lid

Apr 23, 2009
    98
    0
    0
    thuiszorg
    bollenstreek
    Hey allemaal gefeliciteerd met jullie zwangerschap, ben hier pas nieuw. Vind het hartstikke leuk al die verhalen te lezen, sommige dingen komen mijn ook bekend voor.

11. sammie2002

sammie2002 Actief lid

Feb 16, 2009
    107
    0
    16
    Gefeliciteerd meis.....super leuk en geniet ervan!!!

Knuf x

12. sloppyslayer

sloppyslayer VIP lid

Feb 10, 2007
    10,549
    0
    0
    zandvoort
    Gefeliciteerd!!

13. sloppyslayer

sloppyslayer VIP lid

Feb 10, 2007
    10,549
    0
    0
    zandvoort
    Gefeliciteerd!!

14. Stienke

Stienke Fanatiek lid

Feb 15, 2007
    2,424
    0
    0
    Adm.medewerker op verzekeringskantoor
    Assen
    Van harte gefeliciteerd!

15. sammie2002

sammie2002 Actief lid

Feb 16, 2009
    107
    0
    16
    Gefeliciteerd!!Super leuk voor jullie en geniet ervan!!

Knufx

Share This Page